9/10
★★★★★
based on 26771 reviews published

Latest negative customer reviews

1 /5
★☆☆☆☆

3 times I ordered from you. Payment refused, I reorder my items. You always promise gifts but I never receive them in the packages. And when I call, I get people who are not commercial who in 10 minutes say that the package has already been shipped.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, We are sorry if we were a bit "abrupt", indeed your order was prepared at 8:45 am and finished at 10:22 am. Unfortunately, we are instructed not to modify orders after preparation to guarantee our shipping times. Regarding the gifts, you can select a gift with each order that adds to the cart as an item so that it can be passed on to preparation, in your order there are no selected items, we would be happy to manually add some stickers next time, you just need to place an order and simply contact us during opening hours so we can act on your order and not be blocked by the preparation process. We apologize again for the inconvenience and will take good note of your comments. Best regards, Mini MX
1 /5
★☆☆☆☆

This is not the right model. A return is possible.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, We are sorry if the products do not meet your satisfaction. The return for a refund is possible. Best regards, Mini Mx
1 /5
★☆☆☆☆

Navigation ok. Delivery ok. The repair kit includes a good half of parts that are not compatible with the carburetor reference. So I am disappointed because I lost time.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, The repair kits cover several carburetor references, some parts do not fit all. Best regards, Mini Mx
1 /5
★☆☆☆☆

I received a tool that was not at all compliant with the photo provided on the site!

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, we are sorry that this product does not meet your expectations. It is, however, a product that is successful and satisfies the majority of our customers. It also receives a very honorable rating on our site. Our sales team remains at your disposal at 09.72.39.05.37
1 /5
★☆☆☆☆

Subscription to the Vipi card very vague hotline information, so I am still waiting for my 5% discount to follow.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

No response following the purchase of a motorcycle.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, You have been delivered your motorcycle, we are sorry if you did not receive the emails allowing you to track the package, perhaps an error slipped into your email address. Best regards, Mini Mx
1 /5
★☆☆☆☆

I did not receive two poor screws for the flexible sleeve and for the second one I only received one hose clamp whereas you know that two are needed.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, You can contact us by email if the ordered product is incomplete and/or defective. In the case of the ordered parts, it seems that you received the parts as they are sold by the manufacturer. Best regards, Mini Mx
1 /5
★☆☆☆☆

They refused that I pay in installments even though I have the money and it says we can pay in 4 installments, anyway it's useless I ordered elsewhere, too bad

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, Unfortunately, the banking organization Oney handles the payment in installments, they are the only decision-makers when it comes to the acceptance or refusal of financing. Best regards, Mini Mx
1 /5
★☆☆☆☆

I received the rim in a disgusting state, the bearings don't even turn, full of tokens, disappointed, the spokes are forced, the paint is poorly done

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, we are sorry that this product does not meet your expectations. It is, however, a product that is successful and satisfies the majority of our customers. It also receives a very honorable rating on our site. If the product does not meet your expectations, you can return it; the link is available at the bottom of the page in the RETURN CONDITIONS section. Our sales team remains at your disposal at 09.72.39.05.37
1 /5
★☆☆☆☆

Package arrived late

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Mikuni carburetor arrived defective, idle jet broken

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, We invite you to contact our customer service to find a solution at [email protected] Best regards, Mini Mx
1 /5
★☆☆☆☆

I received my package too long after

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, You placed the order on Friday 08/04/2022, deliveries are made on business days, so delivery was scheduled for Monday 11/04/2022. On Monday 11/04, the carrier indicated: Delivery postponed by 24h Reason: Recipient closed or not accepting deliveries on Monday. The package was delivered the next day; our site and the carrier cannot be held responsible if the relay point is not open or refuses delivery. Best regards, Mini Mx
1 /5
★☆☆☆☆

Useless, I did not receive the correct part, sent several messages, no news

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, According to the order number you provided, the concerned order has been canceled. Moreover, you did not contact us about this issue. Best regards, Mini Mx
1 /5
★☆☆☆☆

Customer service is useless, they do not consider that a master cylinder is a guaranteed part, they advise a replacement part, it does not fit, the screw spacing is not correct, their response is that I should redrill to be able to fix it

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Disappointed, I did not receive my order.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, According to your package tracking, you received your package on 10/03/2022. If this is not the case, we invite you to contact our customer service at [email protected] Best regards, Mini MX
1 /5
★☆☆☆☆

Delivery dropped off, defective packaging, damaged adhesives

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, We apologize for these inconveniences. If this has not already been done, you can contact customer service to remedy the situation. Best regards, Mini Mx
1 /5
★☆☆☆☆

Not satisfied, not reliable on the description and for distance purchase it's a shame knowing that return shipping costs are at the customer's expense!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

In the absence of the invoice for the electric scooter, I provided by email the model number, the serial number, and a photo of the manufacturer's plate on which your company name J2D was written as the importer. A link was sent to me to order a chain that turned out to be the wrong one upon receipt.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, It seems that you never contacted us, our company is not named J2D, we do not import or sell electric scooters. It seems that the site you contacted misled you; however, we are not responsible for this misguided advice. We will accept a return to refund you. Best regards, Mini Mx
1 /5
★☆☆☆☆

Very dissatisfied following the handling of my complaint.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, We are sorry to see your dissatisfaction knowing that our services have positively responded to all your requests and in a courteous manner, the service even managed to get stickers covered by warranty from YCF. We could not have done more; however, we hope that our products will duly fulfill their functions and bring you satisfaction. Best regards, Mini Mx
1 /5
★☆☆☆☆

STILL NOT MY ORDER WITH OVER €11 IN SHIPPING FEES FOR A 24H DELIVERY...

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

I did not receive my complete order, product description was incorrect and advice by phone was bad, the ignition does not fit with the original steering wheel. Very disappointed, I will not repeat the experience.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, we are sorry that this product does not meet your expectations. It is, however, a product that is successful and satisfies the majority of our customers. It also receives a very honorable rating on our site. Our sales team remains at your disposal at 09.72.39.05.37
1 /5
★☆☆☆☆

Received wrong part very disappointed

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, we are sorry that this product does not meet your expectations. However, it is a product that is successful and satisfies the majority of our customers. It also receives a very honorable rating on our site. Our sales team remains at your disposal at 09.72.39.05.37
1 /5
★☆☆☆☆

Three orders on this site and three times disappointed... An engine that never started... Service response change the oil so it starts.... And after several phone calls I'm still waiting for a technician to call me for 3 years... Ordered a complete bike received with a punctured inner tube... And the last of my orders a lever kit of more than mediocre quality... This will really be my last order at minimx If I can give advice it's to quickly avoid this site unless you need nothing...

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, Please note that we have forwarded the information to the after-sales service who will call you as soon as possible. Your 125cc YX engine does not start, the problem may not be with the carburetor but with the connections Plate/CDI/Wiring (I am notifying the after-sales service). Regarding the punctured inner tube upon receipt, you need to report it to us if that's the case, it's quite rare because as you noted deliveries are made in strapped boxes on a pallet to avoid any shock during transport. Nevertheless, if this happens we will take the necessary steps quickly. Regarding the brake lever, it's a first price, we always offer a complete range from "1st price" to high-end. Opt for a mid-range lever a little more expensive or if you are looking for exemplary quality opt for PRO TAPER you will not be disappointed. I hope the after-sales service can help you quickly if you are still willing to continue dealing with our services. I wish you a good day and a good weekend and apologize for this mishap. Sincerely, Mini MX
1 /5
★☆☆☆☆

Hello, kick ordered and received late 48h delay to forget and it's junk after installing it and kicking 3/4 times the ball no longer does its job of holding. I got injured because it returned to the kick position while riding. Not great and price a bit high for the result and supposedly express delivery. DISAPPOINTED

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, We are sorry that the delivery was not made on Saturday and that it was moved to Monday, we also work with the express service CHRONOPOST, your order was prepared and shipped the same day. Regarding the KICK have you contacted the after-sales service so that they can take into account your dissatisfaction and problem and possibly offer you a solution. Nevertheless, we apologize for the delay and remain at your disposal. Sincerely, Mini MX
1 /5
★☆☆☆☆

The counter does not work. I am really angry. I demand a refund

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, Have you contacted the after-sales service so that they can take into account your dissatisfaction and problem and possibly offer you a solution. Nevertheless, we apologize and remain at your disposal. Sincerely, Mini MX
1 /5
★☆☆☆☆

Product that arrives damaged as usual, gesture of 40€ for an order of more than 500€ having to negotiate...

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, we are sorry for this unfortunate experience you have encountered. Unfortunately, despite our careful packaging and a very strict specification transmitted to the carriers, parcels are sometimes ''mistreated'' which can explain why some items arrive damaged. Regarding the commercial gesture, it relates to the damaged part and not to the entire order which is normal for an after-sales procedure 🙂
1 /5
★☆☆☆☆

I still haven't received anything

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, We are sorry for this inconvenience, we invite you to contact customer service to open a dispute with the carrier as soon as possible. Sincerely Mini Mx
1 /5
★☆☆☆☆

Problem with my order 1st mask out of stock while it is announced 20 pieces in stock on the site so change of product I choose another mask and then computer bug 2 times !!! 1 month after my order still nothing received so I asked for a refund to order elsewhere unfortunately

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, we apologize for these totally unintentional inconveniences on our part. Unfortunately, we sometimes encounter isolated cases like this related to IT which, as everyone knows, can be capricious 🙂 We confirm, however, that we would be delighted to serve you again.
1 /5
★☆☆☆☆

Order placed on 13/01/22 with delivery mode in less than 72 hours paid extra to finally receive my package 5 days later 18/01/22!!

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, Your order is dated 13/01/22 at 8:24 PM, our warehouse being open from Monday to Friday from 9 AM to 6 PM, your order was prepared and shipped on Friday 14/01/22. You chose the Colissimo Home delivery method, which is a free 48/72h delivery. The package was sent on Friday and delivered on Tuesday, the delivery was indeed made in 72h (Sunday and holidays not being counted in the delivery time). Sincerely Mini Mx
1 /5
★☆☆☆☆

So they lost my order on the way I ordered green and white fairings I only received green ones when we ask for information they are clueless

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, We are sorry that the carrier lost your package, this is beyond our control, we have initiated the dispute procedure with the carrier and we have refunded you. According to the visual, the fairing kit you ordered is green for all parts except the front plate, if the information you requested was not precise enough we apologize. Sincerely Mini Mx
1 /5
★☆☆☆☆

I ordered a 250 erz crz in November footpeg spring broken front brake lever screw stripped front wheel completely bent, the after-sales service leaves much to be desired at the time no footpeg spring so they let me fend for myself, I bought the bike for 2000€ plus the equipment 500€ it's still abusive. On the other hand, when people like fast55000... make crappy videos they are given gifts and parts to make your site work. Ensure your after-sales service that would already be not bad

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

I never received my order

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, According to the tracking of your package it arrived on Wednesday January 12 and was deposited in your mailbox. If this is not the case we invite you to contact our customer service so that we can file a dispute with the carrier. Sincerely Mini Mx
1 /5
★☆☆☆☆

After-sales service leaves much to be desired, it's better not to be broken down with a bike, because it's up to us to manage. This is my case had a problem with a CRZ 150 bike so contacted the service by phone then by email as they asked me, it's been more than a week, no news from them.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, Our bikes are only guaranteed for parts, we cannot intervene on them ourselves. You contacted us by email regarding a battery problem and we created a discount voucher for the value of the battery with your agreement. Your current request has been forwarded to the manager, the response time is a bit longer due to the time of year. Sincerely the Mini Mx team
1 /5
★☆☆☆☆

Incorrect description

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, If an error has slipped into one of our descriptions, we apologize. You can contact our customer service at [email protected] Sincerely the Mini Mx team
1 /5
★☆☆☆☆

Missing product in the sock order

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, When receiving a missing product, you must contact our customer service by email at [email protected] so that we can take the necessary steps. Best regards, the Mini Mx team
1 /5
★☆☆☆☆

The sender did not do what was necessary for customs. I had to take care of it myself to have the package released.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, We apologize for this inconvenience, we are doing our best to ensure that orders are delivered as quickly as possible. Sometimes there can be computer or human errors, and we are sorry for that. Best regards, the Mini Mx team.
1 /5
★☆☆☆☆

There is always a problem with you, delivery of parts that have nothing to do with the order or I had to be refunded because you manage your stock poorly and you seek no solution

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

I was charged. Cancelled the order without giving me a reason for it....the refund was partial..

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, We apologize for this inconvenience, however, you provided the wrong address by indicating France instead of Guadeloupe, therefore the package was sent and then returned to us by the carrier who charged for the transport. You were refunded the value of your order minus these transport costs due to the address error. Best regards, the Mini Mx team
1 /5
★☆☆☆☆

No commercial gesture proposed. Blackmail on the return price at your expense.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, We apologize, however, we do not cover returns due to size errors of clothing (as indicated in our T&Cs), we do not engage in blackmail. Best regards, the Mini Mx team
1 /5
★☆☆☆☆

4 out of 5 damaged parts. Order received with items not intended for me and my decoration kit was not in my package, I do not recommend Mini Mx.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, We apologize for this inconvenience. You contacted our customer service regarding the missing part. Our service responded as quickly as possible and sent the missing part as soon as possible. However, no parts were damaged according to your claims, and the extra parts you received were given to you for free. Unfortunately, we cannot do more. Best regards, the Mini Mx team.