9/10
★★★★★
based on 26771 reviews published

Latest neutral customer reviews

3 /5
★★★☆☆

Poor quality parts (at the same time for the price I did not expect better). Air filter does not hold to its sleeve. Soft plastic fuel filter -> impossible to mount. Hoses that are not standard sizes -> impossible to mount.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
2 /5
★★☆☆☆

I ordered rim protectors to dismantle my wheels, completely useless purchase as they were pierced from the first use and worse damaged rim for the occasion... I didn't put 'very bad' because minimx responded quickly by offering me a 5% discount on my next order... but still not happy with this purchase.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, We understand your dissatisfaction, that is why our sales team offered you a gesture on your next order. Best regards, The MiniMX team
3 /5
★★★☆☆

Good quality parts for what I ordered in any case... However, after-sales service to be seen.... Standard response for a complaint.. They make me take photos and create a complaint file only to finally tell me that they will not replace the defective item because it is a gift.... Might as well not give a gift in that case, my son is disappointed.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Delivery time too long. Delivery location not easy or impossible to modify.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
2 /5
★★☆☆☆

Punctured inner tube...

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, we invite you to directly contact our customer service to have your inner tube inspected. Best regards, the MiniMX team
2 /5
★★☆☆☆

Problem with my package crushed product

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, Did you make a reservation with the carrier to have the condition of your package checked by the Colissimo delivery person? If your deco kit is damaged, we still invite you to contact our customer service directly. Best regards, The MiniMX team
3 /5
★★★☆☆

Difficult to find the right part. Strange calcification.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Contact ok, delivery service and motorcycle protection for delivery excellent, however the fuel filter was broken and the chain broke after only 10-15 minutes of riding.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Good site but a bit expensive.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

A bit expensive....

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Unsatisfactory description!

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
2 /5
★★☆☆☆

Poorly explained since the product does not fit, deaf dialogue by email not at all commercial!!

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, Our customer service responded to you very precisely: 'your line fits on the outside of the cartridge, (the line will be on your cartridge = 38mm), if the line fits into the cartridge that would be = 31mm' We cannot be more precise than that. If however the product does not suit you, you can of course return it for a refund. Best regards, The MiniMX team
3 /5
★★★☆☆

Good site but some parts too fragile.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

I was supposed to receive my package in 24/48h but nothing after 3 days. I called customer service and they told me that I had requested a used red handlebar but there were none left. So the person on the phone offered me another color and I approved. I received my order 24 hours later and there I see the handlebar that I had requested first. No commercial gesture, no message to inform me of the situation, in short.... Not correct.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

The site is quite complete, nothing to say.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Good. Fast but the quality of the cylinder head could be better. There is a lack of precision on the model of the camshaft and the type of distribution gear that goes with it. This would avoid unpleasant surprises.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Good material.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

I did not receive any confirmation email or shipping notice for the package.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

The delay was 24/48h but it came in 1 week.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

NOT ENOUGH DETAIL ON THE PRODUCT WHICH LED TO AN ORDER ERROR ON THE PRODUCT.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

The engine does not work anymore, very disappointed..

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Cart constantly deleted and a few minor issues. Otherwise good site, you can find almost everything you want and not too expensive.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

The site is very complete and easy to use, I validate the site itself, the delivery service is always late, it is no longer useful to pay €10 for delivery if it is to receive it 4 days later and the parts are of average quality..

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, You ordered on 12/26 at 6 PM, our shipments are guaranteed until 2 PM, and we even try to ship all orders placed until 4 PM, however, pickups are made at 5 PM, you will understand that it is therefore impossible for us to ship your order placed at 6 PM, however it was sent without delay on 12/27 and according to TNT tracking delivered on 12/28/2019 at 12:05. Our entire team always does its best to prepare and ship all our orders and pays special attention to express TNT. Remaining at your complete disposal. We wish you a very happy new year. Best regards, Mini MX
3 /5
★★★☆☆

Error on our address 2 days in a row, on the 3rd day we received it correctly.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

My comment was not taken into account.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Nothing to say about the quality !! But there should be more explanation .. Delivery respected this is magnificent !

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
2 /5
★★☆☆☆

Easy order, fast shipping, deplorable after-sales service. Impossible to claim the warranty, no more response from customer service.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, On the contrary, you received a response from our after-sales service. You have a startup to do and adjustments to check. Your engine is fine, you need to adjust the carburetor and check the valve settings as recommended in the user manual received with the motorcycle. There are video tutorials on our site explaining how to make these different adjustments, if needed our services are available to inform you. Best regards, The MiniMX team
3 /5
★★★☆☆

Missing deco kit for fork protection

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Had to follow up several times for a good

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Delivery 1 week instead of 24 to 72h.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Fuel hose cut and front brake bleed not done

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Master cylinder not compliant with the order.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

No difference with the CDI box compared to the original one I have on my motorcycle

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
2 /5
★★☆☆☆

All the parts I ordered on the minimx site were for a 2007 ycf so I bought parts FOR YCF and when I received the package all excited I tried the parts and none fit the motorcycle so 60 euros of order wasted!! Thanks Minimx

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, At the bottom of the page you have the return conditions as well as the available form. 'not all parts fit': Valve air? Fuel hose? Quick pull? Handlebar foam? Handle? Are these parts incompatible with your YCF? Regarding the rest of the parts: - The 16mm kick means your kick shaft is 16mm otherwise indeed it won't fit. - Cylinder head gasket + base 125cc Gongyu/bull? Is your engine from the Bull or Gonyu brand? - Rear brake pads single piston 45/7? again this depends on your original setup The choice of engine parts and cycle parts is linked to your original setup, we cannot take randomly. Do not hesitate to contact us by chat, phone or email to obtain additional information before ordering. Best regards, Mini MX
3 /5
★★★☆☆

Problem with tire dimensions

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Swingarm protection and chain roller not suitable for my two motorcycles, namely YCF 125 start and Orion 125. So it is not standard as advertised on the site.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Meh because the prices are a bit excessive I find

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
2 /5
★★☆☆☆

Good delivery service but sells two parts of the same brand that do not go together... be logical!

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, We do not quite understand your comment. If you are talking about the cylinder head cover and the valve cap, that does not depend on the brand but on what you have mounted on your original engine. That is why we provide the measurements in the descriptions, so you can ensure the compatibility of the products. If the product does not suit you, you can return it for a refund. Best regards, The MiniMX team
2 /5
★★☆☆☆

Really disappointed to have ordered a complete engine without a pipe I wanted to buy a 125 lifan engine with option 3 for electric and option 2 for the carburetor problem on the site it did not work

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, It is very surprising that the pipe was not delivered, but if you notice it do not hesitate to contact our customer service. As for the carburetor option, the site validates based on what you click and the order basket (before your payment) summarizes your purchases. Best regards, The MiniMX team
3 /5
★★★☆☆

Very good

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review