9/10
★★★★★
based on 26771 reviews published

Latest neutral customer reviews

3 /5
★★★☆☆

A good site.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
2 /5
★★☆☆☆

Incomplete order missing the circlips

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, Have you contacted customer service to resend the circlips for your piston? Best regards, Mini MX
3 /5
★★★☆☆

Good site overall, delivery time correct.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Too much waiting after stocks that are always out on certain items.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

A lot of waiting time to receive my order!

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

You should have more information about the parts otherwise good quality.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Missing items in the order, I am still waiting for a response about the bag, and maybe a defective part.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

I have a CR-Z and it is difficult to find parts for CR-Z. The tire dimensions on the site did not match those on my worn tire: a hassle for a novice. Otherwise, I am satisfied with the received parts.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

The site is good but in my case, impossible to get a front fender separately, you have to buy the complete plastic kit, or the site redirects you to an equivalent....which is much bigger!

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Reliable site.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Quick refund but forgot my gifts twice @#!

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
2 /5
★★☆☆☆

Once I called, I received an email saying that the carrier had changed.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, We sincerely apologize for this inconvenience, due to a large volume, we prioritize a free 24-hour TNT shipment. An email from the TNT carrier is sent at the time of shipment. We hope that you have received your package correctly and remain at your complete disposal. Best regards, Mini MX
3 /5
★★★☆☆

Fast

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Delivery times not respected and a received part was broken. However, there is excellent follow-up.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

False information following a request from me by email.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
2 /5
★★☆☆☆

Site dedicated exclusively to purchases. No proper tracking of deliveries.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, The pit bikes are shipped by a specialized carrier
3 /5
★★★☆☆

Order received at the wrong place and no email received to warn. And some parts received are terrible.. chain that breaks after 15 minutes, I took the same one and the same thing happened after 30 minutes. The gold rims are not the same shade. Otherwise, the rest is great.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Oil cap received bent. Gift not received. Otherwise good.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Defective part.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Fairly well built.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Disappointed with a first purchase!

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Just for the gift it was folded so the poster, since it is quite hard paper, has a big crease in the middle, too bad, might as well give stickers that fit in the shipping box, otherwise nothing to say, all the parts were super well.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Modification to be made to adapt the wheels on a YCF But okay!

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

It could have been great if at the time of ordering, it was specified on the site that this motorcycle model was out of stock. It is not very commercial for this information to be given after ordering and payment. (Reason given after sending email: motorcycle in testing phase!)

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Package arrived perfectly

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Product received quickly, however the rim was damaged, it looks like it had already been tried.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Rather good

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Good

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Perfect brake line, only issue is the quality of the grips..

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Good site overall but there are things to improve on product descriptions. Oh yes, order of 894€ received a poster worth 1€ and a sticker worth 1.90€ as gifts, while for an order of 400€ we receive a sticker sheet worth 20€ as a gift, it's completely absurd anyway, no need to look further.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Good overall

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Some products of poor quality

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Package slightly opened and nothing was secured in this package

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Axle too small

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

The site is cool but the parts are not always the right ones for my dirt bike but the delivery is fast

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

The motorcycle is not bad overall but the manufacturer says not to touch the mechanics but that's not true, you will have to because it is not adjusted. But otherwise no issues...

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Product photo not contractual. Customer service is terrible, they don't want to understand anything and no refund, I do not recommend at all. Delivery was fine.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, We are sincerely sorry for your bad experience with the green hose from the Victoria Bull brand. It is manufactured by Victoria Bull, the brightness during the photo shoot can indeed lighten the product. However, we cannot refund a delivered product that is compliant, however, we accept returns for an exchange, credit, or refund. If you wish, the Monster hoses are more flashy. Remaining at your disposal. Best regards, Mini MX
3 /5
★★★☆☆

A good site with responsive and attentive people despite a product issue. I had ordered a BASTOS 125cc, which was well noted in stock and delivered within 48/72 hours during my order and yet I would have had to wait until the end of June...... I settled for a 125cc sx. First outing last Sunday and nothing to say.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
2 /5
★★☆☆☆

The receipt numbers are provided upon receipt of the goods at the dock, we apologize for the inconvenience, we are trying to minimize delivery times. However, for PIT BIKE shipments, it remains between 48h/72h. We hope that your Pit Bike satisfies you. Best regards, Mini MX

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
The site is very interesting and very good, a lot of choices, attractive prices, etc. But on the other hand, I ordered on May 19 and still have not received anything, so delivery is way too long and poorly organized.
3 /5
★★★☆☆

The details of the ordered parts are not quite right. So I ended up with duplicate spacers.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review