9/10
★★★★★
based on 26771 reviews published

Latest negative customer reviews

1 /5
★☆☆☆☆

Package not received or delivered to the wrong address?

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello The post tracking indicates that your two packages were delivered to your mailbox on November 13. If there is a problem do not hesitate to call us. Have a nice day
1 /5
★☆☆☆☆

Following an order error I contacted customer service by email to change but the site does not keep track of the email and therefore they tell me they have received nothing and I can throw my sprocket in the trash

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello we "keep" all emails and process all requests if we have not received it I invite you to resend it from your mailbox and we are available all day by phone. I am waiting for your news. Have a nice day 🙂
1 /5
★☆☆☆☆

Not happy to have received my package like this

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 could you tell us more? I tried to call you and got no response. Also, I do not see any email from you to customer service regarding your dissatisfaction. I am waiting for your news. Have a nice day
1 /5
★☆☆☆☆

The carburetor is of poor quality, I don't even mention the air filter which is also of poor quality I hope to be refunded bought on a specialized site to have parts of this quality really disappointed

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 we have no problem with these products, if they do not suit you you are free to return them and we will refund you without any problem. Have a nice day see you soon 🙂
1 /5
★☆☆☆☆

Bad description on minimx

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, if you have a problem, do not hesitate to contact us. Have a nice day
1 /5
★☆☆☆☆

I have not received my order but it has been delivered, shameful

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, as already discussed with you, the package is declared delivered with your signature, a procedure has been opened with the carrier for delivery dispute. Have a nice day
1 /5
★☆☆☆☆

Hi, order arrived 13 days later. And sticker sheet missing. I'm hesitating to take the second bike.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, we apologize for the logistics problem that delayed your motorcycle delivery, for the sticker sheet you did not select it as a gift that's why you did not receive it. Do not hesitate to call us for the next order so we can add it to your order without any problem. I wish you a good day and see you soon on Mini MX
1 /5
★☆☆☆☆

I have not received the master cylinder I ordered

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, your package is indeed declared as delivered, however I do not see any email request from you, if you had a problem just contact customer service. We are very available. Have a nice day, I look forward to hearing from you 🙂
1 /5
★☆☆☆☆

I have never received my package, poor quality part, I do not recommend

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 your motorcycle has indeed been delivered in Belgium, thank you for being honest. Have a nice day and see you soon 🙂
1 /5
★☆☆☆☆

The ordered parts do not fit together.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Disappointed

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

At the first use, bad contact with the cut-off switch, the service sends me a new one which is ultimately not identical to the one installed, as a result the service says they are out of stock and I have to make a connection myself to be able to operate the motorcycle, so I end up with a brand new motorcycle of a week that ultimately cannot function with their cut-off switch, very disappointed, to be avoided

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 we sent you an adaptable spare part to avoid making you wait until the part is available so you can use the motorcycle. I am sorry that this solution does not suit you. Have a nice day
1 /5
★☆☆☆☆

Hello, I am disappointed in my order there was a sticker sheet indicated as a gift. Unfortunately, upon receipt, nothing. Not nice because the kids were looking forward to receiving them.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 I think you thought you had selected it but that is not the case, it did not appear on the order and that is why you did not receive it, it is not an oversight on our part. During your next order, just call us and we will add it without any problem, we are not monsters especially if it's for the kids 🙂 Have a nice day, see you soon
1 /5
★☆☆☆☆

I paid for next day delivery before 1 PM and still no package

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 your package left in the afternoon after you placed the order at 12:31, you chose GLS and received it in 48 working hours, to receive it before 1 PM the next day you need to select Chronopost. We do our best to ship as quickly as possible, unfortunately there are sometimes unforeseen events with carriers. Have a nice day and see you soon 🙂
1 /5
★☆☆☆☆

Fast delivery.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Product not compliant with my order for the rear wheel axle, error on the part of the store, the customer must prove it

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 I do not see any email from you, it can happen that we make a mistake on a shipment, we only ask for a photo of the received part so that we can verify our stock. Have a nice day
1 /5
★☆☆☆☆

Sent the wrong model

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 as discussed on the phone, you need to contact us if there is a problem with your order, I am waiting for your email to resolve this. Have a nice day
1 /5
★☆☆☆☆

The advisor does not help the customer, just goes around in circles for nothing and in the end says the same thing on the phone and via email. I advise you to change him because he is not listening and to get a response from him you have to ask the same question 20 times, if he is not capable of meeting our needs he should change jobs, best regards.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Hello, I requested help directly before ordering, sent photos of my motorcycle and got a response yes it's good it's compatible. As a result, I find myself with a plastic kit and a decoration kit that do not fit my motorcycle at all.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 As discussed on the phone, we probably made a misjudgment. I am waiting for your email to provide you with a return label and send you the appropriate plastics. Human error happens, we apologize again and we will resolve the issue. Have a nice day.
1 /5
★☆☆☆☆

Bad

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 What is the reason for your dissatisfaction? Have a nice day.
1 /5
★☆☆☆☆

Too long and I do not recommend!

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 You ordered on Friday, August at 10:40 PM, your order was processed and shipped on Monday, August 14, and you received it on August 16. We are sorry, but we cannot cancel during holidays unfortunately 🙂 Have a nice day and see you soon.
1 /5
★☆☆☆☆

Order supposed to arrive the next day but delayed by 2 days and in the end not the right part even though it is indicated on the product that it was supposed to be the one.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 You ordered on Tuesday at 7:38 PM, which is after our opening hours, so the order was processed on Wednesday and you were delivered on Thursday morning, which is less than 24 hours. Regarding the compatibility of the product, I do not see any request from you to customer service by email. We always try to update product sheets and ensure the compatibility of parts. Unfortunately, sometimes in the world of Dirt, compatibilities are let's say
1 /5
★☆☆☆☆

Hello 🙂 I would be curious to know the reason for your dissatisfaction because we offered you a higher-end model at the same price as the one that was no longer available, it is difficult to do better in your case. I am waiting to hear from you. Have a nice day 🙂

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

The wheels received were not new, or of poor quality as they are rusty at the rim with already some dents and the rear wheel was mounted with a front brake disc... Very fast and efficient delivery but mediocre quality product. Too bad.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 All the products we sell are new without exception. If there was a problem with the packaging and the products are damaged, which can happen, just send us an email with photos of the received products explaining the problem and customer service will take care of resolving the issue. However, in your case, I do not see any request from you. I am waiting to hear from you so that you are fully satisfied. Have a nice day and see you soon.
1 /5
★☆☆☆☆

Poor quality

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 What is the problem with your order, please? Have a nice day.
1 /5
★☆☆☆☆

Motorcycle received with a broken box, the fork is bent! Almost impossible to put the spacers. The front brake cable attachment is broken... Impossible to reach customer service... Disappointed for my son's birthday gift...

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 Customer service is available from 9 AM to 6 PM every day by dialing 3 at the switchboard, and I do not see any email from you regarding this issue. If there was a problem during transport, we will remedy the issue. I am waiting to hear from you.
1 /5
★☆☆☆☆

Quad assembled... and variator that breaks after 3 hours of riding pfff unacceptable to spend 1018€ on the sale.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 We apologize if you had a problem with the vehicle, as discussed, I am waiting for your email so that we can resolve the issue as quickly as possible. Have a nice evening.
1 /5
★☆☆☆☆

The delivery is terrible, you say it arrives in 72h 48h, it has been a week since I ordered and I still have not received my dirt order.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 According to what I see on your order, you ordered on Tuesday evening at 9 PM, the order was shipped on Wednesday and you received it on Friday, which is 48 hours. I am sorry if it seemed long to you, but the deadlines were respected. We always try to do our best. Have a nice day.
1 /5
★☆☆☆☆

The ordered product does not match my order.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, I have received my order but I am very dissatisfied because you did not send me the correct spacers for the 50 sx.
1 /5
★☆☆☆☆

Hello 🙂 I think you made a mistake when placing your order because you ordered spacers for the 250cc models, feel free to call us for the parts corresponding to your vehicle. Have a nice day.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

PROBLEM I ordered handlebar risers in double in the photo and upon receiving my order only one riser was received, plus nothing precise on your site that they are sold without the fixing screws... I am waiting for a response from them.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 Indeed, after checking, the risers were only made by 1, we will modify that immediately and we apologize for this misunderstanding. I will send you the second one quickly 🙂
1 /5
★☆☆☆☆

PROBLEM I ordered handlebar risers in double in the photo and upon receiving my order only one riser received moreover nothing precise on your site that they are sold without the fixing screws.. I am waiting for a response from them

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 so indeed after checking the risers were only made by 1, we are modifying that right away and we apologize for this misunderstanding I will send you the second one quickly 🙂
1 /5
★☆☆☆☆

For now we are still waiting for the delivery... so not happy after 1 week after the order

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello, I am really sorry for the length of this delivery, I also thank you for your understanding that it is the carrier who did not deliver. As agreed, I will make a commercial gesture for your next order. Have a nice day
1 /5
★☆☆☆☆

The rim is good but I find it disappointing that the hop needs to be adjusted because once the tire is mounted it feels like riding a horse, it's not very pleasant. It's already been 3 days that I've been trying to adjust it, if the guys are already mounting the spokes they could at least remove the hop and the warp because it's a hassle to adjust for a beginner, so disappointed.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

1 week before receiving my package instead of 3 days

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 you received your package in 48 working hours, the package left Wednesday evening and you were delivered Monday, we are sorry if there was the 14th of July and the weekend in between. We always do our best to ship orders as quickly as possible. See you soon 🙂
1 /5
★☆☆☆☆

3rd order placed on the site, still a problem between delivery issues, payment issues, and now omissions in the order. I will order from another site now.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 your order was split into two packages as we indicated by email, so no product is missing 🙂 Have a nice day
1 /5
★☆☆☆☆

Part received damaged

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 we apologize for this and I see that your request was processed this morning in response to your email 🙂
1 /5
★☆☆☆☆

I ordered a rim and when unpacking it I noticed that the bearing at the axle of the rim was broken

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 we apologize if there is a problem with your product, send us an email with photos and we will do what is necessary 🙂
1 /5
★☆☆☆☆

Following my comment which you did not like and the absence of a response from you, I am removing another star for the service which is misleading, the proof is that you do not post it and you do not respond to me.. this was my last order with you, you have lost a customer.

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review
Answer from MiniMX
Hello 🙂 Your loyalty points due to your purchase are credited to your account, you may not find them because you have three accounts with the same address on our site. In a case like this, do not hesitate to call us, we can do it directly over the phone, computer problems can occur. Regarding your order, you ordered Wednesday evening at 5 PM, the order therefore left Thursday afternoon and you received it Monday morning, which is 48 working hours. I am sorry if this did not satisfy you, we offer a 24-hour service with Chronopost for any order before 1 PM, but the weekend will always be considered as two non-working days. See you soon with us and I repeat if you encounter a problem call us or send an email, we are very available, we cannot solve your problem if we are not aware 🙂 Have a nice day
1 /5
★☆☆☆☆

Here I had answered you, the verified review software manages publications automatically, as you can see we respond to everyone and we are open to criticism. A call or even an email is still the best way to reach us and resolve issues 🙂 See you soon

User icon
Acheteur Vérifié
Translated review