4.8/5
★★★★★
based on 5115 reviews published

Latest customer reviews

5 /5
★★★★★

I am very satisfied. Thank you.

User icon
Gérard M.
purchased on 11/01/2026
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Thank you very much, Gérard!
We are delighted that your experience with Mundo Surf was positive.
5 /5
★★★★★

-

User icon
Vincent D.
purchased on 31/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Hello Vincent,

Thank you very much for your positive feedback and your 5/5 rating! We are delighted that you appreciate our site "Mundo-Surf". Don't hesitate to come back to see us, your satisfaction is our priority!
5 /5
★★★★★

Good, within the schedule I set in the order

User icon
Pep B.
purchased on 15/02/2026
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Thank you very much for your comment, Pep!
We are glad to know that your order arrived within the time frame you indicated. At Mundo Surf, we always try to ensure that everything arrives on time and without complications.

We look forward to seeing you soon!
5 /5
★★★★★

Super fast, in fact I made a modification to the order and still received it in 24h.

User icon
Arkaitz A.
purchased on 10/02/2026
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Thank you very much for your comment Arkaitz!

We are glad to know that everything was super fast and that, even after the modification of your order, you received it in 24h. At Mundo Surf, we always try to make your experience smooth and hassle-free.

We look forward to seeing you soon!
5 /5
★★★★★

Great service, great products. I usually order UV resin from these folks. Now the resin comes in easy pour containers. Love it.

User icon
David G.
purchased on 02/02/2026
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Thank you so much for your review!

We’re thrilled to hear that you’re happy with our service and products, and that your usual UV resin orders are now even easier with the easy-pour containers. Little improvements like this make a big difference, and we love knowing it makes your experience better.

Thanks for trusting Mundo Surf!
5 /5
★★★★★

Very fast and excellent price

User icon
Rich T.
purchased on 30/01/2026
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Thank you very much Rich !

We are delighted that you found our service very fast and our prices excellent. At Mundo Surf, we always do our best to provide the best service at the best price.

See you soon !
1 /5
★☆☆☆☆

I placed an order for polyester resin to repair a surfboard, the order arrived defective, with the product dry. They did not take responsibility for exchanges or returns. They said to file a complaint with consumer services if I disagreed.

User icon
Tomás Jesus D.
purchased on 31/08/2023
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Hello Tomas, we are very sorry for the experience you had with your order.

As we explained to you by email, the polyester resin order was delivered to your home on 11/11/25. Since it is a sensitive chemical product, we cannot guarantee or confirm the storage and preservation conditions during the two months it has been under your custody.

For this reason, we cannot accept the return or replacement of the product. We understand that this may be frustrating, and we regret that we cannot offer another solution on this occasion.

At Mundo Surf, we always seek the satisfaction of our customers, and we hope to assist you with future orders with products that meet all your expectations.
5 /5
★★★★★

Everything is correct. The package arrived on the indicated day

User icon
Eliseo N.
purchased on 09/01/2026
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Perfect, we are pleased that the package arrived on the indicated day and that everything was correct with your order in our surf, bodyboard, and skate shop.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Received on time and in good condition

User icon
Domingo Luis H.
purchased on 29/11/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
We are glad that your order has arrived on time and in good condition. Thank you for trusting our surf, bodyboard, and skate shop.

Ignacio from customer service
3 /5
★★★☆☆

Long delivery times, the site stated within 2-5 working days.

User icon
Frank N.
purchased on 26/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Dear, thank you very much for your review and for your patience. As you mentioned, the delivery times were longer than expected; this is because shipments within Europe can be delayed by carriers during the Christmas period. We apologize for the inconvenience. We hope everything arrived in good condition. We offer the best service in the industry with over 5000 products in stock at http://www.mundo-surf.com.

Ignacio, customer service manager at MundoSurf
5 /5
★★★★★

Very fast. Everything perfect

User icon
Juan B.
purchased on 12/01/2026
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Delighted that the order arrived quickly and in perfect condition. Thank you for trusting our surf, bodyboard, and skate shop.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Close and attentive service. Excellent!

User icon
Carlos A.
purchased on 10/01/2026
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Thank you for your review. We are glad that you perceived a close and attentive service in our surf, bodyboard, and skate shop.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

The telephone attention of 10 because they advised us perfectly and controlled the sizes. The shipment to the Canary Islands was great and the whole purchase arrived in perfect condition.

User icon
María Yaiza A.
purchased on 10/11/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
We are glad that the phone support was so helpful and that the size advice was accurate. It is also great that the shipment to the Canary Islands arrived quickly and in perfect condition. Thank you for trusting our surf, bodyboard, and skate shop.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Excellent service, excellent products

User icon
Davide R.
purchased on 29/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Perfect, we are happy that you appreciated the service and products of our surf, bodyboard, and skate boutique.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Everything was great and the order arrived very quickly, ready for the surf trip I had planned.

User icon
Francisco De Borja D.
purchased on 08/01/2026
Translated review
Answer from Mundo-Surf
We are pleased that the product was just as you expected and that everything went well. Thank you for trusting our surf, bodyboard, and skate shop; we are glad it was a success.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Thank you, everything is great! The surfskate is beautiful!

User icon
Johanna G.
purchased on 25/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
We are very pleased to hear that everything was great and that you liked the surfskate so much. Thank you very much for your trust in our surf, bodyboard, and skate shop.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Comp`re un neopreno Hot Skin de Rip Curl en Mundo-Surf, y no podría estar más satisfecho con el servicio. La compra a través de su página web fue súper rápida y sencilla: en unos pocos minutos ya tenía todo listo con una interfaz muy intuitiva. El envío fue muy rápido y con opciones de seguimiento, el paquete llegó en perfectas condiciones, bien empaquetado para proteger el producto.

User icon
Antonio J.
purchased on 30/11/2025
Answer from Mundo-Surf
Nos alegra saber que estás tan satisfecho con tu neopreno Hot Skin de Rip Curl y con el servicio recibido. Es estupendo que la compra online fuera rápida y sencilla, y que el envío llegara en perfectas condiciones con seguimiento incluido. Gracias por confiar en nuestra tienda de surf, bodyboard y skate.

Ignacio de atención al cliente
5 /5
★★★★★

The product matches what was seen in the photos and what was requested. everything is fine!! a success!

User icon
Sara B.
purchased on 26/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
We are pleased that the product was just as you expected and that everything went well. Thank you for trusting our surf, bodyboard, and skate shop; we are glad it was a success.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

As always, delighted with the service... The neoprene is impressive

User icon
José Manuel U.
purchased on 04/01/2026
Translated review
Answer from Mundo-Surf
How good to know that you are satisfied with our service and that the neoprene meets your expectations. Thank you for continuing to trust our surf, bodyboard, and skate shop.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Satisfied with my order and its fast shipping

User icon
Sophie F.
purchased on 28/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
We are happy that you are satisfied with your order and the speed of shipping from our surf, bodyboard, and skate shop.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Personal and very professional treatment....the order arrived very quickly and in perfect condition in the Canary Islands.....recommended 100%

User icon
Arcadio José R.
purchased on 17/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
We are glad that you received personal and professional treatment and that your order arrived quickly and in perfect condition in the Canary Islands. Thank you for recommending us; we hope to see you again soon in our surf, bodyboard, and skate shop.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Everything great as always

User icon
Reyes M.
purchased on 02/01/2026
Translated review
Answer from Mundo-Surf
As always, we are glad that your experience with our surf, bodyboard, and skate shop has been great. Thank you for continuing to trust us.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Great service!

User icon
Ricardo B.
purchased on 18/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
We are pleased to know that you have received optimal service in our surf, bodyboard, and skate shop. Thank you for trusting us.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Perfect

User icon
Jean V.
purchased on 23/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Glad everything is perfect with your order in our surf, bodyboard, and skate shop.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Serious people are reliable

User icon
Jesus A.
purchased on 30/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Thank you for your comment. We are glad that you consider us serious and reliable in our surf, bodyboard, and skate boutique.

Ignacio from customer service
3 /5
★★★☆☆

I arrived after the Day of the Kings, so the gift was of no use to me at all

User icon
Beatriz L.
purchased on 01/01/2026
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Thank you very much for your comment, Mercedes! We sincerely regret that the gift did not arrive in time for the Day of the Kings. We had a stock error with the original case that delayed the shipment by one day, preventing delivery before January 6th. We hope you can understand this specific inconvenience and that the new case is to your liking. At Mundo Surf, we work to offer the best surf and bodyboard material as quickly as possible.

Ignacio, customer service manager at MundoSurf
5 /5
★★★★★

Very professional everything

User icon
Jesus I.
purchased on 05/01/2026
Translated review
Answer from Mundo-Surf
We are pleased that you have perceived professionalism in our surf, bodyboard, and skate shop. We always strive to offer the best service to our customers.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Very fast and everything is fine

User icon
Berta M.
purchased on 29/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
How good that your order arrived quickly and in good condition. Thank you for trusting our surf, bodyboard, and skate shop.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Everything perfect

User icon
Octavio G.
purchased on 05/01/2026
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Everything was managed without problems. We are glad that your experience in our surf, bodyboard, and skate shop was perfect.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Very good advice and excellent attention

User icon
Ruben H.
purchased on 05/01/2026
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Thank you for your comment Rubén. We are glad that the advice and attention you received in our surf, bodyboard, and skate shop were to your satisfaction.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Everything perfect

User icon
Michal C.
purchased on 30/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Delighted that everything has been perfect with your order in our surf, bodyboard, and skate shop.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Everything perfect

User icon
Ane T.
purchased on 28/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
We are glad to know that everything went as you expected with your purchase in our surf, bodyboard, and skate shop.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Everything perfect

User icon
Stefano F.
purchased on 22/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Happy to know that everything went perfectly with your order in our surf, bodyboard, and skate boutique.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Very fast in delivery!!

User icon
Cynthia F.
purchased on 30/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Perfect, we are pleased that your order has arrived so quickly from our surf, bodyboard, and skate shop.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Competitive prices and fast delivery

User icon
María Eulalia R.
purchased on 30/11/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
We are glad that you value the competitive prices of our surf, bodyboard, and skate shop. Thank you for trusting us.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Great quality, I found a coat €80 cheaper than in other places, super fast shipping and it arrived in perfect condition, very happy I will definitely buy again.

User icon
Sonia P.
purchased on 24/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
How great that you found your coat at such a good price and that the shipment arrived quickly and in perfect condition. We love to know that you will shop again at our surf, bodyboard, and skate store.

Ignacio from customer service
5 /5
★★★★★

Everything very well and fast just what I asked for!

User icon
Encarni S.
purchased on 19/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Delighted that everything arrived quickly and exactly as you wanted Encarni. Thank you for trusting our surf, bodyboard, and skate shop.

Ignacio from customer service
1 /5
★☆☆☆☆

I didn't receive one of the ordered articles. Customer support doesn't react. Do not recommend.

User icon
David N.
purchased on 16/09/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
Hello, we are sorry that an item was missing from your order.
We have checked the missing item, the towel, and have already initiated the refund process for you.
Thank you for your patience, and we hope to provide you with smooth service for future orders.
1 /5
★☆☆☆☆

I ordered neoprene gloves and it took 2 weeks maybe more to arrive. At the end I had to go away so I still didnt receive the package. 😞 Usually when i order oninternet it takes 5 work days.

User icon
Luka S.
purchased on 01/12/2025
Answer from Mundo-Surf
Hi Luka and thank you for your order.

Thank you for your feedback.

We would like to clarify that the estimated delivery date for your order was between Monday, December 15th and Thursday, December 18th, which is indicated at the time of purchase based on the delivery address provided. In fact, your order was delivered on December 18th.

We are nonetheless sorry if the delivery was later than you expected and apologize for any inconvenience this may have caused.

Ignacio, Customer service.
5 /5
★★★★★

Easy process and fast delivery

User icon
Ana C.
purchased on 11/12/2025
Translated review
Answer from Mundo-Surf
We are glad that your purchase was managed without complications and that the shipping was smooth. Thank you for choosing our surf, bodyboard, and skate shop Ana.

Ignacio from customer service