9.2/10
★★★★★
based on 51268 reviews published

Latest customer reviews

5 /5
★★★★★

?????????? This won't be my last order? Everything was great

User icon
Kudret A.
Translated review
3 /5
★★★☆☆

Stick on labels haven't stayed on care labels during normal washing cycle this time as they have done with previous orders.

User icon
Laura
Answer from Petit-Fernand
Dear Laura, we are sorry to hear about this. We can send the replacement or refund if you wish. We have more information over the phone.
5 /5
★★★★★

I've been using this company for some years now. The stick on name labels I buy for all the family, luggage tags, personalised bag also. I cannot fault anything I have ever ordered from here I'm always an 100% satisfied customer recommend to all.

User icon
Emma
1 /5
★☆☆☆☆

My opinion is bad, basically because I cannot comment on the product BECAUSE I HAVE NOT RECEIVED IT, I have contacted you and have not received a response.

User icon
Judit Glez
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hi Judit, we sent you an email on Monday, October 10, to help you. We are waiting for your response to help you as soon as possible 🙂
5 /5
★★★★★

The quality is great. Unfortunately, the delivery times are not.

User icon
Sarah B.
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Order received 1 month and a half later. No commitment from customer service.

User icon
Cindy
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello Cindy, a voicemail was left this morning to help you. Have a nice day!
4 /5
★★★★☆

It was my first purchase.

User icon
Maldo
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Very disappointed, the iron-on labels came off after the first run in the washing machine, the shoe labels didn't hold at all, I wouldn't recommend it.

User icon
Laura
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello Laura, we are very sorry to read this. We have just sent you an email to help you as soon as possible 🙂 Have a nice day and thank you for your trust
5 /5
★★★★★

This is the second time I have ordered item labels and I have had a great time! They are very durable, don't come off, and last a long time--even in dishwasher washes. I would buy them again and recommend them.

User icon
Antonella
Translated review
3 /5
★★★☆☆

The labels are very cool but you have had some that after washing (40°) have peeled off the clothes.

User icon
Ligia De Lima Bezerra
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Good morning Lidia, we have just contacted you by email to help you as soon as possible. Greetings and thank you for your confidence.
5 /5
★★★★★

The product is as expected, and the delivery time as well.

User icon
Antonio
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Thank you Antonio 🙂
5 /5
★★★★★

This time, I had a problem with the address, and my order did not arrive and customer service sent it back to another delivery address that I indicated, and as always PERFECT!!! Thank you very much!

User icon
Empresa Privada
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Thank you very much for sharing your opinion Estefania 🙂
5 /5
★★★★★

Excellent quality and very efficient service. They were delivered in the exact timeframe given when ordered and my child also loves having the stickers with something she loves.

User icon
Chloe G.
5 /5
★★★★★

My daughter loves the colors, the symbols and especially the colorful turd ???? Looks great and lasts!

User icon
M. S.
Translated review
5 /5
★★★★★

It's my first time, since my son is starting kindergarten and I am very happy with the variety of labels that are there, for everything and all types.repetire without a doubt.gracias.

User icon
Susana Pérez Torío
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Thanks for your trust Susana 🙂
5 /5
★★★★★

Fantastic! I couldn't be happier! I ordered name labels for my two children and was so impressed with the number of personalisation options. Most label companies make you buy 52 stickers which I feel is excessive, so I loved that I was able to choose the amount of stickers I needed. The price was fantastic, very competitive and the quality of the stickers is second to none. Delivery time was as standard and everything was packaged beautifully. I will order again and again and definitely recommend to other school parents. Thanks for a fantastic product and service.

User icon
S.farrell
5 /5
★★★★★

It's great how customizable they are, easy to iron into clothes and remove should you wish to donate or sell on. Stickers sit comfortably in shoes and I even sowed one on to a ruck sack to stand out more than an iron on (plus didn't want to melt bag) I ordered another batch and plan to continue to use them.

User icon
Minty F.
5 /5
★★★★★

Beautiful and durable

User icon
Menica C.
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

I can't evaluate the order because I haven't received it yet. I wrote to customer service and they told me to keep waiting but it has been too long and I still have no order! I hope it will be resolved as soon as possible! Thank you

User icon
Rocío Álvarez
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hi Rocio, we'll be in touch 🙂
5 /5
★★★★★

This was my first time ordering thermoadhesive labels. Easy to use and well made. Appreciated the ability to pay by wire transfer.

User icon
Af
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

I have been waiting for a month, nothing has ever arrived ! It's a scam they just make fun of you.

User icon
Maria V.
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Good morning Maria, as communicated to you your order was not delivered due to an error on the shipping address. We have already sent you several messages to try to resolve your case anyway. Thank you for your understanding. Have a good day?
5 /5
★★★★★

Excellent product. I had labels printed to put on backpack & co for kindergarten. They are beautiful and well made.

User icon
Valeria M.
Translated review
5 /5
★★★★★

All good. Product, timing and delivery.

User icon
Riccardo P.
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

I have not received my order and I do not know how to claim it.

User icon
Gema Sanchez
Translated review
Answer from Petit-Fernand
We have contacted you by email to help you Gema, best regards
1 /5
★☆☆☆☆

I used your labels and they came off the clothes I wore. I have bought from you before and always recommended you but I don't know what happened this time

User icon
Maria R.
Answer from Petit-Fernand
Hi Maria, we are very sorry that you had a faulty batch. Please, see our email with some solutions to offer.
3 /5
★★★☆☆

10 days delivery time. Quality ok.

User icon
Celeste
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello Celeste. We are sorry that you had to wait 10 days before you received your order. Normally the delivery time is 2-6 working days, but can sometimes be extended by the post office. We are working on this problem and looking for other suppliers. We apologize for the inconvenience.
1 /5
★☆☆☆☆

Unfortunately, I was not satisfied this time: after only a few days of use, the cap no longer holds well and therefore leaks water bottle. Unfortunately as a result the water bottle is not usable. I am very sorry, especially since this is the first time I am not satisfied with the purchase.

User icon
Stefania N.
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Good morning, we are sorry to hear that your order did not meet your expectations. We have sent you an email to find a solution to this inconvenience. Have a nice day ? Alessio
5 /5
★★★★★

Everything perfect as always. Fast and impeccable

User icon
Mari
Translated review
5 /5
★★★★★

Clothing labels and adhesive labels. Excellent value for money. I have already purchased them several times always satisfied

User icon
Elisa G.
Translated review
5 /5
★★★★★

Orders always arrived on time, efficient and friendly customer service, I bought all kinds of adhesive labels, lunch boxes and bags, even for making gifts, my son thrilled with the patterns we could change each time.Highly recommended!

User icon
Antonella A.
Translated review
5 /5
★★★★★

Gorgeous graphics and rendering. Super user friendly site. Very punctual. Truly satisfied

User icon
Eleonora P.
Translated review
5 /5
★★★★★

Great products I will always use them

User icon
Kaley L.
5 /5
★★★★★

Site for personalized labels at the top. never been disappointed! little problem today: received the letter without labels inside and cmonetiquette will send it back to me so at the top! on the other hand, people are going crazy because stealing personalized labels what's the point?...? Thank you cmonetiquettes for your very responsive customer service!

User icon
Mlle K
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Thank you for sharing your message 🙂 A beautiful day
5 /5
★★★★★

Fast delivery, great quality, hold really well on clothes, always happy to return!

User icon
Sonia H.
Translated review
5 /5
★★★★★

Simple project creation, beautiful product that fulfills its purpose well.

User icon
Weronika
Translated review
5 /5
★★★★★

I purchased labels for my son's clothes. Really well made and shipped faster than expected.

User icon
Helena B.
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Waste of money and quality. Paid £5(incl postage) for 10 tags and bought from my sons school 100 name tags for only £7.99(free delivery).

User icon
G S.
Answer from Petit-Fernand
Hello, would be able to give us more details about the quality problem and the price over the email please?
5 /5
★★★★★

Fast and outstanding service

User icon
Jessica C.
Translated review
4 /5
★★★★☆

I really like the ease and design aspect, unfortunately the iron on labels I purchased didn't all stay put but the company was kind enough to send me the stick on labels and I think as a busy mom those will be my new go to. Going to order some for my daughter too. Thanks!

User icon
Vanessa C.
Answer from Petit-Fernand
Dear Vanessa, our apologies if you had encountered the quality problems. Please, see a few solutions over the email.
1 /5
★☆☆☆☆

Order not arrived

User icon
Maria G.
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello Maria Grazia, we are sorry for this delay on the part of postal services. We have sent you an email to ask you to confirm the address and find a solution. Have a nice day ? Alessio