9.2/10
★★★★★
based on 51279 reviews published

Latest customer reviews

5 /5
★★★★★

As every year, fast delivery and quality products

User icon
Ucol2016
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Unfortunately, I ordered the thermoadhesive labels for my daughter's preschool and never received them. What is worse is that I contacted Petit Fernand in writing to explain the issue and possibly ask for a refund and never even received a response! I expected to be contacted at least for an apology.... What a disappointment!!!!

User icon
Elisa
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Good morning, we are sorry for this inconvenience, we actually note that we did not receive your message. We have taken steps to send you an email to find a solution. Have a good day
5 /5
★★★★★

Very happy with the order. The stickers are great and the children really like them.

User icon
Yuliia K.
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Lousy service, I won't use it anymore

User icon
Esther Romero Marques
Translated review
Answer from Petit-Fernand
We are sorry to hear that you had a bad experience with your purchase. We will contact you in the next 48 hours. Good day
5 /5
★★★★★

Very fast shipping, no mistakes, the labels are very good.

User icon
Anna Belle
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Pathetic!!! I am really disappointed and most of all furious! I ordered labels for school on September 4th.... Money debited from the account ages ago! We've tried to contact them again and again to no avail! By e-mail, it's an automatic message! By telephone, answering machine! What do we do??? Will we receive the labels at Easter? A refund? Otherwise we have to sit on the money debited !!! A shame !!!

User icon
Marisa ... 8/10
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello, we are sorry for this anomaly of delivery by the postal services. If you have contacted us by email, we will get back to you as soon as possible to find a solution. Have a nice day Alessio
5 /5
★★★★★

Easy online selection and quick delivery. Very nice product of self stick name tags. Works great on clothes even after washing.

User icon
Christine
Translated review
5 /5
★★★★★

Every year I turn to Petit for my son's durable glossy school labels.

User icon
Martina
Translated review
5 /5
★★★★★

Excellent products.

User icon
Invité
Translated review
5 /5
★★★★★

Quality products, fast delivery.

User icon
Calolyne
Translated review
5 /5
★★★★★

The labels are well made and very pretty. They arrive in a booklet to flip through from which you choose divided by type. Happy with the purchase I think I will do it again!

User icon
Marina P.
Translated review
5 /5
★★★★★

Very cute labels, stick very easily and withstand machine washing. I will definitely be getting more!

User icon
Morena
Translated review
5 /5
★★★★★

I love ordering from you.

User icon
Virginia Godard
Translated review
5 /5
★★★★★

Fast delivery . Everything as expected

User icon
Vanessa B.
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Comment on August 30, labels still not received to date, September 24 and customer service unreachable

User icon
Attard Amandine
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello, we're sorry to hear that you haven't received your order. In fact, your order was returned to us by the post office with the following note: Address error. We have contacted you to ask for confirmation of your address. Have a nice day? Alessio
2 /5
★★☆☆☆

Adhesive labels do not hold and the iron-on labels only last 7-8 washes then you have to iron them again sometimes they only last 3-4 washes. The shoe labels are also not top would be better if they had a left right label and were smaller! Nevertheless, better than the competition where it tears after 4 washes.

User icon
Nichtbegeistert
Translated review
Answer from Petit-Fernand
We are sorry that you are having problems with our labels. We can offer you a refund or send a replacement if you wish. Please, read our email for more information.
1 /5
★☆☆☆☆

Unfortunately, the order has not arrived and we now have to find another solution. We have not heard back from customer service either. A refund would be great

User icon
Veronika
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello Veronika, We are very sorry that you have not received your order. It could be that it was lost in the post. We can offer a refund or resend the labels.
5 /5
★★★★★

Excellent value for money, efficient, prompt and helpful customer service. I recommend it!

User icon
Paola A.
Translated review
5 /5
★★★★★

Very happy with the result. The product meets my expectations. Good value for money.

User icon
Gaëlle
Translated review
2 /5
★★☆☆☆

Unreliable adhesive labels, attached two weeks ago and already found a couple in the washing machine (40' wash)...I don't think I would buy them again....

User icon
Jessica
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Good morning, please feel free to contact us by email at [email protected] telling us uan photo of the defective product and we will do our best to find a solution. Alessio
1 /5
★☆☆☆☆

Very bad experience. I never received the order placed on September 1. We are still waiting for it..... I think I will have to proceed with a refund.

User icon
Sabrina C.
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Good morning, we are sorry for this delivery anomaly. We have proceeded to send you a message to find a solution. Have a good day ?
5 /5
★★★★★

Very good! I recommend it!

User icon
Invité
Translated review
5 /5
★★★★★

I am very satisfied with the delivery and the order. Everything as described

User icon
Katharina F.
Translated review
5 /5
★★★★★

Fast delivery, great quality!

User icon
Jevgenia S.
Translated review
5 /5
★★★★★

Great site, quality labels for kids and home. And great ideas to keep the kids busy. Great graphics

User icon
Melouch45
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

The adhesives are very difficult to remove. Some are broken and cannot be removed at all. What a pity.

User icon
Laura H.
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello Laura, We are very sorry about this problem. This should not happen and would like to offer you a few solutions via email.
5 /5
★★★★★

Perfect super quality

User icon
Iaetitia
Translated review
5 /5
★★★★★

Very happy with the kindergarten labels for my son

User icon
Karine Guessard
Translated review
5 /5
★★★★★

It's quick and easy to find what you're looking for on the website. Delivery was fast and the items arrived as described and pictured. Many thanks !

User icon
Jane
Translated review
5 /5
★★★★★

Fun ordering, fast shipping. Every year we are satisfied.

User icon
Severine
Translated review
5 /5
★★★★★

As always spectacular. I started using these products when my son was in daycare and am continuing in elementary school. Great value for money. Lovely colors and patterns and always new. thank you

User icon
Sara S.
Translated review
5 /5
★★★★★

Excellent product

User icon
Sergio F.
Translated review
5 /5
★★★★★

Super fast uncomplicated delivery! Super nice labels Anytime again.....

User icon
Cornelia G.
Translated review
5 /5
★★★★★

Always on top!

User icon
Florence Nardelli
Translated review
5 /5
★★★★★

High quality products, fast delivery and great designs! Always happy to ??

User icon
Victoria R.
Translated review
5 /5
★★★★★

The look is great - let's see if they survive everyday school life ?

User icon
Ssp
Translated review
5 /5
★★★★★

I am completely satisfied. The quality and quantity are right and the design is also very appealing.

User icon
Frau S.
Translated review
5 /5
★★★★★

As always order on time is perfect

User icon
Fabiana
Translated review
5 /5
★★★★★

Everything super ?? Gladly again ??

User icon
Weronika K.
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Super disgusted. I never received my package.

User icon
Invité
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello, we are sorry to learn of this delivery anomaly by the postal services. We have sent you an e-mail to try to find a solution as soon as possible. Have a nice day Alessio