9.2/10
★★★★★
based on 51279 reviews published

Latest customer reviews

2 /5
★★☆☆☆

We ordered water bottles, the order arrived, the quality of the bottle is good but, there is a big but. The quality of the cap is bad, absolutely not suitable for children, it breaks very easily and we have already had to replace them twice, a hidden cost that would deserve some attention. Some of their kindergarten classmates have also had the same problem with the same product. It's a shame because the rest is fine.

User icon
Flavio F.
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Good morning Flavio, We are sorry to hear that our products do not meet your expectations. Could you please send us pictures to [email protected] showing the product in question so that we can better understand the problem? Looking forward to your reply, Have a nice day ?
1 /5
★☆☆☆☆

I PLACED MY ORDER A MONTH AGO AND NO MATTER HOW MANY TIMES THEY TELL ME IT HAS BEEN SENT 3 TIMES, IT NEVER ARRIVES! I WILL START CLASSES AND I WILL HAVE NOTHING, I FEEL RIPPED OFF, HOW UNPROFESSIONAL, NEVER BUY HERE. PETIT FERNAND YOU ARE SCAMMERS !!!! RETURN THE MONEY

User icon
Andrea Soriavilla
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello, we are sorry to hear that you did not receive your order, we have proceeded to a full refund, thank you for your time and understanding of the situation.
1 /5
★☆☆☆☆

I placed order (3000986277) paying by bank transfer - because even though I entered 3 different cards on the site the payment was being rejected - on August 30. To date I know NOTHING about my order. Contacted customer service and sent accounting - did NOT respond. I paid by the way for express delivery just to receive the order as soon as possible! Absurd to be treated like this! And please don't tell me that there is a postal services anomaly because it is customer service and production that is NOT working here!

User icon
Domiziana R.
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Good morning Domiziana, We are sorry to hear about this unpleasant experience with us. We apologize for the delay, we are experiencing high demand at this time, we will provide a solution as soon as possible! Have a nice day ? Alessio
1 /5
★☆☆☆☆

I placed my order for my daughter's school labels since August 18 and today on September 6 I still haven't received anything. I contact by mail, by instagram and by phone and I get no answer. I have neither the money nor the order, I just want them to either refund my money or send me my shipment even if I already have to put my daughter's name by hand but no one responds. I feel helpless and disappointed

User icon
Judith
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hi can you try to write us on instagram with the order number again, to help you.
5 /5
★★★★★

I order labels every year, and my daughters love choosing the font, color and character they want on their new labels.

User icon
Alison
Translated review
4 /5
★★★★☆

The adhesive labels are really great. Unfortunately, I didn't receive them after the first shipment. After informing the shipper, I actually received them a few days later without any problems. In the meantime, I received information about the processing status and was able to follow the progress of the delivery in detail.

User icon
Hannelore
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

I placed an order over a month ago and have not received it yet. My order was for school stickers to identify my children's school supplies and with one day to go before school starts I will have to label by hand. I am disappointed.

User icon
Mig
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello, we have sent you an email to propose you a solution, we are waiting for your answer.
5 /5
★★★★★

Fast dispatch, iron-on labels that adhere very well to the clothes, to be seen over time but the quality looks very good. The little booklet with all the labels together means you won't lose them, I recommend it!

User icon
Anais
Translated review
5 /5
★★★★★

Quality labels, both iron-on and self-adhesive. Fast delivery, no shipping charges. I ordered the wrong background, so the design wasn't there. Customer service was very responsive and took care of everything within a few days. I really recommend it!

User icon
Anne-laure Le Gall
Translated review
3 /5
★★★☆☆

I ordered the labels over 3 weeks ago and have not received them. I have contacted customer service to at least know the tracking number and the shipping company so I can find out where my order is and they won't even give it to me...I don't know what to do...there is no way to get an answer. I rectify: I have finally received a reply and they have offered to refund my money or reship. I appreciate the response, better late than never!

User icon
Raquel Rueda
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hi Raquel, we have sent you a proposal by email, we are waiting for your response.
1 /5
★☆☆☆☆

I placed in order on 30/08 of a few simple labels.Paid by wire transfer and sent wire transfer account.Via email no response,on the phone no response.Of my order no trace the kindergarten has now started and I had to make do otherwise but I wonder to what extent it is possible not to receive any information

User icon
Chiara
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Good morning Chiara, We are sorry to hear about this unpleasant experience. The delay in our response is due to the high demand recorded at this time, we will provide you with a solution as soon as possible! Have a nice day ? Alessio
4 /5
★★★★☆

Hello Order placed a bit late but the team works efficiently so I received the labels before the start of the school year. You're top notch. Just one small problem: ..... A bit small but it can be helped.

User icon
Marie Guelyne Fermil
Translated review
4 /5
★★★★☆

I've been ordering for a few years now, and I'm very happy, good value for money.

User icon
Sandra Corvo Marques
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

I ordered my labels a long time ago, and school is starting and the children do not have the labels..they give me no solution..only wait and wait..I warned them again on the 28th and we are on day 5..it is a scam in all rule, never ever buy here .

User icon
Ana Isabel Guerra Polo
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello Ana, we are sorry to hear that your order may be delayed for several days. We hope you receive it very soon.
1 /5
★☆☆☆☆

The labels came off the pens on the second day of class.

User icon
Ludovic Boisse
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello Ludovic, we have just contacted you by email in order to help you.
5 /5
★★★★★

Perfect for my son's 1st day of kindergarten: personalized water bottle + clothing labels that can be removed later without damaging them! 🙂

User icon
Virginie Pruvost
Translated review
5 /5
★★★★★

5 years I've been ordering, and I've never been disappointed by the quality?

User icon
La Mag
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

I am very disappointed with your service. Three weeks ago, I ordered stickers for my children. Today the children started school ... and I still don't have any stickers. I informed you about it, and you assured me that you will resend it quickly ... and then nothing. Please can I have my money back. I do not recommend your company. Big disappointment.

User icon
Malwina
Answer from Petit-Fernand
Hi Malwina, we are sorry that you did not received your order and we have refunded your order yesterday. It could take a few working days for the payment to be visible on your bank account.
5 /5
★★★★★

I found out about it on Facebook, so I thought why not, since my little boy was going to nursery school. The website is superbly presented and very accessible, and it's easy to compile labels.

User icon
Virginie Lenoble
Translated review
5 /5
★★★★★

The shipping took a long time but the quality was really top ?? I can only recommend

User icon
Kinda A.
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Terrible...avoid! Stated at checkout 2-6 working day delivery. Then you get a e-mail days after ordering saying labels being made within 48 hours and will be a up to 10 day delivery. So essentially they know delivery is 2 or more weeks and yet choose to mislead by saying its 2-6 days to secure the sale. My labels still haven't arrived after 2.5 weeks! Completely unreliable and unprofessional

User icon
Hayley
Answer from Petit-Fernand
Hi Hayley, we are sorry to hear about this. The delivery is taking 2-6 working and the post notify about potential delays up to 10 working days. We do not change the delivery time or try to disinform you. Your order was sent on 1st September and it should be by you this week. And if you did not receive until the 14th September, we will refund you.
5 /5
★★★★★

Excellent customer service, responsive and immediately knew how to resolve an order error. Would recommend.

User icon
Aliette
Translated review
5 /5
★★★★★

Very nice labels ? I recommend it

User icon
Karine Zemmouri
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

A disaster, we made a purchase for 38 euros. The order never arrived. When we complained, which was as soon as we returned from vacation, they told us that many days had passed. They give us no opportunity to send it again, no other explanation. The shipment has come to nothing and we have thrown away 38 euros...in addition, we do not have the labels for the beginning of the course. A disgrace.

User icon
Priscila Giavedoni
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Good morning Priscila, we have sent you an email to help you.
5 /5
★★★★★

The products are very good and delivered quickly, I recommend them.

User icon
Julie
Translated review
4 /5
★★★★☆

Everything is ok. Great for school leavers.

User icon
Torsten B.
Translated review
4 /5
★★★★☆

The product overall very nice! The only thing is that shipping took a very long time!

User icon
Susi
Translated review
5 /5
★★★★★

Unfortunately, I didn't receive the goods the first time - probably lost in the post. Customer service contacted me directly and delivered a new one. Super ??

User icon
Jennifer
Translated review
5 /5
★★★★★

Everything better again and again ?

User icon
Tatjana F.
Translated review
5 /5
★★★★★

Super the labels are perfect as always, Sticky textiles or the classics for school supplies. My daughter is thrilled!

User icon
Emma
Translated review
5 /5
★★★★★

I'm always happy with the labels for my grandchildren. Last August, I ordered labels for my granddaughter, forgetting to specify the family name. I immediately sent a corrective e-mail. The labels and gourd were delivered very quickly, but without any correction. A week later, I was surprised to receive a new set of corrected labels at no extra charge. I highly recommend this service.

User icon
Roseline
Translated review
5 /5
★★★★★

Simple site, quick order and delivery. Nickel to collar on clothing ... now see the duration in time but the feedback received is t: that it holds super long.

User icon
Demard Veronique
Translated review
5 /5
★★★★★

Very pleased with my order. The labels are very pretty and very quick and easy to iron onto the garments.

User icon
Estelle
Translated review
5 /5
★★★★★

Excellent product! beautiful print, easy to glue.

User icon
Gwendoline
Translated review
5 /5
★★★★★

Fantastic and fun, great quality stickers that really stick well on shoes, clothing and food containers! Would highly recommend!

User icon
Laura
1 /5
★☆☆☆☆

I placed an order almost 3 weeks ago and I still haven't received anything, I haven't even been contacted, or even reimbursed, when I write I receive an email with an automatic reply.

User icon
Marie Viguié
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello, We are sorry for this delivery anomaly. We have contacted you to find a solution. Have a nice day Alessio, Customer Service
5 /5
★★★★★

Top of the top are dwarfs I source from them for their awesome and durable labels. Impeccable delivery, thanks again

User icon
Maly S.
Translated review
Answer from Petit-Fernand
We are glad you are satisfied with our products. We thank you and wish you a good day! ?
5 /5
★★★★★

Product received on time, top quality! This is the second time I've ordered and I'm not disappointed!

User icon
Océane S
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

SCAM. I HAVE NEVER RECEIVED THE LABELS NOR HAVE THEY EVER ANSWERED MY PHONE OR EMAILS!

User icon
Marta Martín
Translated review
Answer from Petit-Fernand
We are sorry for not answering you. Due to numerous messages, we have a little delay with the answers, but don't worry, we will help you as soon as possible.
5 /5
★★★★★

Everything is great!

User icon
Sophia R.
Translated review