9.2/10
★★★★★
based on 51279 reviews published

Latest customer reviews

5 /5
★★★★★

Impeccable good quality

User icon
Estelle Pintureau
Translated review
5 /5
★★★★★

Everything went really well and the labels are holding up well ????

User icon
Nena B.
Translated review
5 /5
★★★★★

Great labels that hold well on my sons' clothes and things. I had a problem with my delivery (the post office didn't do its job properly!) and customer service found a solution right away. I recommend them!

User icon
Aurore Clément
Translated review
5 /5
★★★★★

Very happy with my custom orders

User icon
Modette
Translated review
5 /5
★★★★★

Fantastic, the treatment, the time, the finish, everything, I ended up delighted, I have to order more for this same course and I will do it here without a doubt.

User icon
Irati González Barcena
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Shame on you! I ordered a week ago and still haven't received anything. To be avoided really! It wasn't like that at first. So I'm turning to competitors who deliver in three days instead of 10!!!!! When you know that it's almost back to school, you try to be as reassuring as possible during this period.

User icon
Emilie
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello Emilie, we're sorry for the delay in your order. Sometimes the Post Office can deliver a few days late, but it shouldn't be long now. Have a nice day!
1 /5
★☆☆☆☆

My order has not arrived and the delivery time stated on the website has passed. I have sent 2 emails and no one responds.

User icon
S.
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello, I am sorry, we will get back to you as soon as possible.
5 /5
★★★★★

I have given Petit Fernand five stars even though there was a small error with my order. After a quick email to them, I received a friendly response and my amended order was sent immediately. They also included a discount voucher as an apology. I love the excellent quality of Petit Fernand name labels and they will always be my first choice when I need to order again.

User icon
Danielle
5 /5
★★★★★

Perfect! Quick and easy! I hope the washing resistance is just as good?

User icon
Déborah
Translated review
2 /5
★★☆☆☆

I purchased that iron on labels for my children's uniform my little boy has been going to nursery about the holidays I have washed his T-shirt one with the label on and it has already come off! Unfortunately I've purchased these for four of my children I think they are a waste of money and will be purchasing a permanent pen! ??

User icon
Kayleigh T.
Answer from Petit-Fernand
Hi Kayleigh, following our phone talk I can confirm that the refund has been made. Apologies for the inconvenience again.
5 /5
★★★★★

Site very easy fast delivery and super efficient I'm very happy I talk about it around me

User icon
Sania Ounissar
Translated review
5 /5
★★★★★

Top-notch... I recommend it to my acquaintances.

User icon
Nicole Deconquand
Translated review
4 /5
★★★★☆

The order has not arrived yet but they have already contacted me to solve it in a very kind way.

User icon
Raquel Morales
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello Raquel, we are sorry for the delay of the order. We hope we can help you to solve it as soon as possible.
5 /5
★★★★★

Fast delivery and good quality labels. Serious company.

User icon
Katia Horon
Translated review
5 /5
★★★★★

I received my order, except that the delivery time took longer to arrive than previous orders?

User icon
Customer
Translated review
5 /5
★★★★★

Great product with lots of choice. The labels hold really well.

User icon
Laetitia
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

The service is lousy, on their website there is a phone number for Spain and you call and the phone number does not exist. They also have a 902 toll free number and you get an answering machine to tell you that this phone is no longer operational. The deadline for delivery of the labels I ordered has already passed and they are already late for the start of the nursery. Customer service with fraudulent information. I am going to have to buy other labels in addition to the charges for the 902 calls. Not recommended.

User icon
Beltran
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Due to numerous messages, we are not available by phone. Write to us privately at: [email protected] to help you as soon as possible.
3 /5
★★★☆☆

A huge delay to receive the order. Over 3 weeks. Unfriendly online advisor

User icon
Cla
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Audrey, sorry to read your message. We've just left you a voicemail to help you. Have a nice day!
5 /5
★★★★★

Lovely stickers my kids loved them.

User icon
Claire T.
5 /5
★★★★★

Top object/clothing labels that are practical, easy, clear and neat. Mug too cool, perfect for breakfast on the 1st day of school! Fast shipping Good value for money

User icon
Manon 31510
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Received the labels from someone else in an unreachable department. I'm not surprised everyone complains. Big rip-off. You end up marking your stuff with a felt-tip pen after having paid super money! To be avoided absolutely.

User icon
Gaëlle C.
Translated review
Answer from Petit-Fernand
We are sorry to read your message. Due to a large number of requests, our customer service department is experiencing delays. We will help you as soon as possible.
1 /5
★☆☆☆☆

Ordered on 08/07 and only received a confirmation email on 08/08. I checked my mailbox thoroughly, but I never received anything... No trace of shipment, no La Poste tracking number, so no way of knowing where my order is! After-sales service won't reimburse me despite my numerous emails, GET OUT!

User icon
Agathe Delpla
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Due to a large number of requests, our customer service department is delayed in responding. We will help you as soon as possible.
5 /5
★★★★★

I've been ordering for years and I've never been disappointed.

User icon
Savary Sandrine
Translated review
5 /5
★★★★★

Super fast and serious

User icon
Melanie Mata
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

Still nothing after 15 days

User icon
Morgane Noharet
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Following our telephone conversation, we would like to apologize once again for this delivery anomaly. Have a nice day!
3 /5
★★★☆☆

The self-adhesive labels are great, but the iron-on labels aren't as easy to use as with other brands. What's more, I chose a typeface with a visual that was legible on my screen, unfortunately in real life you have to squint. I'd order again, but only self-adhesive ones.

User icon
Marion
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Dear Marion, we've left you a voicemail to help you 🙂
5 /5
★★★★★

I love these labels

User icon
Sandrina Hock
Translated review
2 /5
★★☆☆☆

The labels are badly punched. Almost all of them come off badly or tear at the corners. The small labels don't stick to pens or brushes. I had to fix them all with sellotape. It was a lot of work to stick them all over again.

User icon
D. Z.
Translated review
Answer from Petit-Fernand
We are sorry if you have a problem with the labels. Please, contact our customer service with the photos of the faulty labels and we will send the replacement.
1 /5
★☆☆☆☆

Order has not arrived since i placed it which was on 12th August 2022, received notification the next day that it had been dispatched yet i have not received it and they take payment straight away. customer service is non existent - no one has replied back to my several attempts to chase my order, kids go back to school next week and I am still without labels. Very concerned that my money has been wasted. Shame as I order from them every year! disappointed customer.

User icon
Harjit S.
Answer from Petit-Fernand
Hi Harjit, our apologies for the delivery problems. We can offer you a few solutions , please check you email for the information.
5 /5
★★★★★

As described, original customizable labels!

User icon
Ingrid
Translated review
5 /5
★★★★★

Ordered for my 2nd child this time and still as happy as ever.

User icon
Marie Charlotte Lecomte
Translated review
5 /5
★★★★★

Fast delivery, quality labels. In short, 6 years of impeccable experience!

User icon
Caroline Anse
Translated review
2 /5
★★☆☆☆

Unfortunately I have no opinion on the product, as I didn't like the delivery. Tracked delivery would have been appreciated, as otherwise no recourse is possible. It's a shame.

User icon
Karina Fernandes
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello Karina, We have contacted you by email to help you with your order tracking. Have a nice day!
1 /5
★☆☆☆☆

We ordered the back-to-school labels and they have not arrived yet. We have tried to talk on the phone, but it is impossible. We don't know how to contact you to find out when they will arrive if they arrive and we will have to order the labels from another company. The truth is that we are quite disappointed with the service. We give one star because you can't give less. //// WE WRITE AGAIN on SEPTEMBER 22nd. We still have not received the labels, we have been waiting for them since August. They have not answered us. Only on this opinion page they wrote that they were very busy. We don't know anything. It is clear to us that they are not going to arrive. We have written again so that at least other people will NOT have the same thing happen to them.

User icon
Ricardo
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello Ricardo, We are sorry for not being able to answer you sooner. Due to numerous messages, we are responding to each customer with a little delay. Don't worry, we will help you as soon as possible. We will contact you by phone or email . Good day 🙂
1 /5
★☆☆☆☆

After 8 days of waiting, the site sent me an e-mail to tell me that they had sent my order to an address that did not include the street number or name. Yet I had filled in everything perfectly... And since they send standard mail, they don't even realize the anomaly. So I'm stuck for the start of the new school year and very disappointed... Elise

User icon
Elise
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello Elise, We'll get back to you shortly to help you. Have a nice day!
5 /5
★★★★★

Perfect. Thank you

User icon
Audrey Fleuriot
Translated review
5 /5
★★★★★

Outstanding quality, beautiful design and very fast delivery, attractive price. Thank you for all this

User icon
Diarra Sissoko
Translated review
4 /5
★★★★☆

Update: very responsive and accommodating customer service who called me very quickly and suggested several solutions; thank you very much for your responsiveness and kindness! Fast, careful dispatch, received less than a week after ordering. The labels are of good quality and are holding up well so far. The booklet system is very practical for storing them and not damaging them. The lunch box is huge! The customizable cotton bag is perfect for holding spare parts. On the other hand, the isothermal water bottle has 3 major faults: the cap cannot be closed, even by an adult (so the bottle is never closed!); - the rotation system for the leak-proof cap is very difficult for a 3-year-old to grasp; - the absence of an air release system makes it very uncomfortable, if not impossible, to use.

User icon
Charlène Bermond
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Thank you for your availability on the phone. We hope your new gourd stopper will arrive very soon to please Camille 🙂
5 /5
★★★★★

Fast customization, fast delivery, fast gluing! Very practical indeed.

User icon
Emma B
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆

I placed an order on 8/08, it's now 8/31 and I still haven't received anything... I would like to speak to customer service, but they are unreachable due to "too many requests". No reply to emails. I was cashed in, of course! So, just a few hours before the start of the new school year, I find myself with no label and no information on what to do next! I've never had this kind of problem with Competitors! Food for thought

User icon
Pellegrin Amélie
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Thank you for your availability on the phone, and happy back to school girls 🙂 We hope your order will arrive soon.