9.1/10
★★★★★
based on 131232 reviews published

Latest customer reviews

5 /5
★★★★★
Everything perfect and on time
User icon
Elena
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Good morning Elena, we are glad to hear that you are satisfied with our products. Thank you for your kindness! ?? Chiara, Petit-Fernand
5 /5
★★★★★
Very satisfied with the labels, always a pleasure to order, fast delivery. Tested several times and approved!
User icon
Soumaya
Translated review
5 /5
★★★★★
It's always a pleasure to order labels: they hold just as well on clothes as they do on objects Super-fast delivery
User icon
Pauline Deleu
Translated review
5 /5
★★★★★
Very fast delivery and great products! I love it and will recommend it when I need it 🙂 Thanks a lot!
User icon
Lucie
Translated review
5 /5
★★★★★
Cute and very practical personalized labels.
User icon
Pilar
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆
It did not go well with this company I wanted to change but it did not accept for the change.
User icon
Suzy Vidal
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello, We are very sorry that we were unable to respond favorably to your modification request. However, as explained during our discussions, as your order has already been manufactured, we were unable to make any modifications to your products. Please accept our apologies. Have a nice day, Camille C-MonEtiquette
2 /5
★★☆☆☆
Sticky garment labels (no ironing) came off after 2 washes.
User icon
Marion Pothin
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello Marion, We're sorry for the inconvenience concerning the self-adhesive clothing labels in your order. Our customer service has contacted you to find a solution. Have a nice day, C-MonEtiquette customer service.
5 /5
★★★★★
Very resistant!
User icon
Leticia GarcĂ­a Velicias
Translated review
5 /5
★★★★★
Perfect: very easy to create labels on the site, fast shipping and delivery, quality products.
User icon
Fteffie
Translated review
5 /5
★★★★★
No long waiting time Price performance mega bright children's eyes mega processing of the stickers
User icon
R.d.
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello, Thank you very much for your great review, which goes straight to our hearts. ?? Have a nice day, Elise, EsIstMeins
5 /5
★★★★★
Always satisfied with my orders!
User icon
Lorelei Emery
Translated review
5 /5
★★★★★
I'm used to ordering labels for my children, and they're always top-notch! This year, I had a small problem with the cutting of all the labels, which made it impossible to use them without tearing them, etc. But the soap is top-notch, as they re-ship my order. But the soap is top-notch, because they reship my order. Thank you
User icon
Invité
Translated review
5 /5
★★★★★
I'm very happy with my order. The labels are perfect for identifying my daughter's school supplies.
User icon
Alicia Bouthors
Translated review
5 /5
★★★★★
Love them I get them every year for my little one starting school
User icon
Natasha
1 /5
★☆☆☆☆
Hi I still haven't received my order. First time it's been send seemed it got lost then contacted customer service and been told that it's been send again. Still haven't received it after a month. Don't know if it's problem with delivery service or with what byy it order haven't arrived
User icon
Malgorzata B.
Answer from Petit-Fernand
Hello, We are very sorry to hear that you did not receive the second order that we sent you! Unfortunately, we don't have any information about this situation, as it is Royal Mail that was responsible for delivering your orders. We contacted you via email to find a solution! Have a lovely day Sarah- Petit Fernand
5 /5
★★★★★
I bought personalized labels. Easy to make. Plenty of choice. I've been ordering from you for a few years and I've never been disappointed.
User icon
Melanie
Translated review
4 /5
★★★★☆
Convenient! No need to write on the label. But in the booklet supplied, they say that the paper to put on top of the label when using the iron is supplied, which wasn't the case for me, so I used greaseproof paper. I'm not saying anything because it was a discovery offer with a promotional code, but it's a shame it's incomplete!
User icon
Audrey C
Translated review
5 /5
★★★★★
The team is fast and efficient, even when we make a mistake. The choice of labels is varied, with something for everyone. I've been ordering for a few years now and I'm never disappointed.
User icon
Amel Mezrag
Translated review
5 /5
★★★★★
Choice of labels, designs and fonts. Easy to create.
User icon
Nathalie P.
Translated review
5 /5
★★★★★
Very practical lunch box with a refrigerated plate to keep it cool. The prints are great, my child wanted to use them straight away.
User icon
Sabine Philippens
Translated review
5 /5
★★★★★
Labels bought for my 3 children's first day of school. Ideal for labeling school supplies. Nice design, fast delivery, perfect!
User icon
Camille Morquin
Translated review
5 /5
★★★★★
Top label, good quality.
User icon
Olivia Nass
Translated review
1 /5
★☆☆☆☆
I haven't received it yet
User icon
Sihem Mecheri
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello, Thank you for notifying us of this delivery anomaly. We have just contacted you by e-mail in order to help you as soon as possible. Our Customer Service is available by phone or via our form to help you as quickly as possible if necessary? Have a nice day, Camille C-MonEtiquette
5 /5
★★★★★
I got the labels for kindergarten , just gorgeous!!! Beautiful product, I have yet to stick them on but they are beautiful to look at
User icon
Ferrua I.
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Good morning, thank you for sharing your positive feedback! We hope we can continue to satisfy you in the future. ?? Chiara, Petit-Fernand
5 /5
★★★★★
Good label, very practical for pencils, legible writing, fast delivery, perfect.
User icon
Elise Potau
Translated review
5 /5
★★★★★
Fast delivery, good quality
User icon
Monika S.
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello, Thank you very much for taking the time to leave us a positive review. This touches us deeply. ??? Have a nice day, Elise, EsIstMeins
5 /5
★★★★★
I placed an order in September which I unfortunately never received. I contacted customer service who were very reactive and enabled me to send it to myself again. I'm really pleased. I was afraid I wouldn't be able to get the kids' things ready before the start of the new school year. Customer service was very efficient, attentive and understanding. Thank you again.
User icon
Laura Nunez
Translated review
5 /5
★★★★★
Nice gourd. Good quality. To be seen in time. Satisfied with my purchase
User icon
Marjorie
Translated review
5 /5
★★★★★
Top for 4 years now
User icon
Sheyenne Dhainaut
Translated review
3 /5
★★★☆☆
Unable to judge your products, order placed on August 12 and according to the package tracking, the post office is still waiting to receive it... Today is August 26....
User icon
Lindsay Franzen
Translated review
Answer from Petit-Fernand
Hello Lindsay, We're sorry to hear that your order was not delivered on time. By contacting customer service, a solution has been found for you. We hope you will receive your labels soon. Good day, C-MonEtiquette Customer Service