9.5/10
★★★★★
based on 6814 published reviews

Latest negative customer reviews

1/5
★☆☆☆☆
I received the wrong size because what was noted was confusing: Extra large for large with extra absorption. The seller accepted the exchange provided that I pay the return shipping of 15e myself. Not very professional. I do not recommend!
Reviewer icon
Aliya A.(acheteur vérifié)
purchased on 11/10/2022 
Translated review
Answer from Senup
Hello, As clearly stated on our website, we take charge of the return costs when it is an error on our part but not when the customer wishes to return the products for a reason that is not our responsibility. We are very flexible with regard to return times. You acknowledge that the error is not ours and you will understand that we cannot be held responsible for the official name of the product. All our "Extra-Large" products are listed as XL on our site, just to avoid confusion. We are willing to deduct the return shipping costs from your next order as a goodwill gesture. Our priority is to satisfy our customers. Do not hesitate to contact us by phone at 00800 1995 1995. Sincerely, Frédéric, The Smartlifetime team.
1/5
★☆☆☆☆
Not being able to move, I chose and paid for the option of home delivery, I never received my package, it arrived in a relay point and left to its shipper, I contacted them but they would not or could not do anything.
Reviewer icon
Olivier R.(acheteur vérifié)
purchased on 28/07/2022 
Translated review
Answer from Senup
Hello Sir, As we had discussed, the transport company GLS tried to deliver to you but the carrier claims that you were not present to receive the package. As the GLS procedure states, after an attempted delivery at home, the package is automatically dropped off at a relay point. This is what happened with your delivery. When we explained the situation to you, you told us that you wanted to cancel this order and obtain a refund. This order has been cancelled and we will proceed with the refund upon receipt of the return, as agreed. I would also like to draw your attention to the fact that you have selected GLS and not DPD as you had done for your previous orders. Sincerely, Stefania Senup Customer Service
1/5
★☆☆☆☆
Discreet delivery... my package was open the tape had not held the deliveryman even allowed to look since the package was open.
Reviewer icon
Matthieu N.(acheteur vérifié)
purchased on 17/03/2022 
Translated review
Answer from Senup
Hello Sir, We are sincerely sorry to learn that the package was not delivered to you in perfect condition and we ask you to excuse us for this inconvenience totally beyond our control. We will do our best to ensure that your next order is delivered in the best possible conditions. Sincerely, The Senup team
1/5
★☆☆☆☆
For this order, I was very disappointed, because the delivery was made after 5 days. I placed my order on Monday morning and made the bank payment the same day at 12:55 pm. Despite my numerous phone calls, I did not receive my order until Friday at 7:45 pm. I hope that I will not have this inconvenience for my next order, because I had to stay home without going out for 5 days. Thank you very much.
Reviewer icon
Annette G.(acheteur vérifié)
purchased on 21/02/2022 
Translated review
1/5
★☆☆☆☆
Delivery too long. Not yet received the shipment
Reviewer icon
Fabio P.(acheteur vérifié)
purchased on 24/12/2021 
Translated review
Answer from Senup
Hello, We are surprised by this extremely negative note because, unless we are mistaken, you did not contact us to report the problem. We are however reachable non-stop from 9am to 5pm including during the holiday season...
Moreover, after checking the tracking, it appears that your package was delivered on January 4th at 11:16 am.
Could you please check and keep us informed?
Sincerely, The Senup team
1/5
★☆☆☆☆
Nothing is clear, we do not know what it is about, the main thing is to receive the order
Reviewer icon
Antoinette D.(acheteur vérifié)
purchased on 17/12/2021 
Translated review
1/5
★☆☆☆☆
The delivery has still not taken place, I am still waiting for my order.
Reviewer icon
Jean G.(acheteur vérifié)
purchased on 25/11/2021 
Translated review
1/5
★☆☆☆☆
I was happy with everything except the delivery. On my order, I wrote not to deliver my package on Tuesday (absent) but on Wednesday or Thursday. DPD came on Tuesday (!!!!), left a paper with NO indication. Searching on mail, I finally found that it was dropped off at Gourmet, ch de Philippeville. There was no 2nd presentation as indicated on the site when ordering. The package is very large, I am 76 years old and had to transport it myself, so as far as delivery is concerned, my grade is *, which is very bad. I have to blame DPD. For the rest, my note is 5 *.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
purchased on 13/09/2021 
Translated review
Answer from Senup
Hello Sir, Thank you for taking the time to tell us about your experience with our Senup store. I am sorry to read that your delivery did not go as you would have liked. However, I would like to draw your attention to the fact that it is not possible to choose a day for the delivery. You should assume that when you place an order (and the products are in stock and available), your order is automatically delivered on the next working day. If you did not want to be delivered on Tuesday, the solution would have been to place your order on Tuesday for a delivery on Wednesday, for example. Unfortunately, the carrier cannot be held responsible for the delivery failure because your address was included in their Tuesday round. In case of absence, the parcels are indeed automatically deposited in a relay point.
For the rest, we are delighted to read that you are satisfied with the service offered on our store and we are at your disposal for any further information.
Sincerely, Stefania Customer Service Senup
1/5
★☆☆☆☆
You made a mistake in the sizes
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
purchased on 14/07/2021 
Translated review
Answer from Senup
Hello, I don't see any e-mail from you about a size problem and I don't see any communication in the order either. Are you sure that it is an order from us? Do you know that in case of error on our part we take back the products free of charge and we proceed to a new shipment? Would you be so kind as to contact us in order to solve the possible problem? Thank you in advance. Sincerely, Frédéric. The Smartlifetime team
1/5
★☆☆☆☆
My debit card was credited twice for one order and one delivery. Pretty disappointed that no one noticed and that I had to follow up on it myself...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
purchased on 01/03/2021 
Translated review
1/5
★☆☆☆☆
Deplorable carrier for the second time...(lost package, damaged etc ...) despite the goodwill of the seller.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
purchased on 12/01/2021 
Translated review
Answer from Senup
Hello, We understand your dissatisfaction but we are still very surprised by this very bad note that you justify by a delivery problem attributable only to the transport company, as you specify it yourself.
We did everything possible and reacted very quickly to solve the problem.
I would also like to draw your attention to the fact that we work with several carriers and that you have the possibility to choose another carrier when placing your order.
We wish you an excellent day. Sincerely, The Senup team
1/5
★☆☆☆☆
Delivery made at a relay point and not at home as planned. Difficulty to retrieve the package
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
purchased on 18/01/2021 
Translated review
1/5
★☆☆☆☆
Disastrous delivery experience. Still not delivered after 2 weeks of the initial date
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
purchased on 05/12/2020 
Translated review
Answer from Senup
Hello, the first relay point you mentioned was not a UPS relay point and therefore we had to encode another relay point near you.
UPS sends an automatic e-mail with the destination address once the package is on its way. As the package has not been picked up by you, it is currently being redirected to the relay point below. LES SECRETS DE CHARLOTTE 32 AVENUE JULES FERRY ANNEMASSE, 74100, FR I invite you to follow your package using the link that was given to you in order to be able to retrieve it as soon as it is delivered.
I apologize for this inconvenience but we have done everything in our power to ensure that the package is delivered as soon as possible, as close as possible to the address you requested. I remain at your disposal for any further information. Sincerely, Frédéric. The Smartlifetime team.
1/5
★☆☆☆☆
Terrible site. It takes a lot of time to order, and when the delivery man is willing to follow the explanations, it's perfect.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
purchased on 11/11/2020 
Translated review
Answer from Senup
Hello Sir, We are sorry that you did not enjoy the browsing experience on our site. Please be aware that a new, more user-friendly site will be released soon. Sincerely, Frédéric. The Smartlifetime team.
1/5
★☆☆☆☆
Ordered on September 22, delivered 3 weeks later. Debited on 22/9 by credit card, while there was apparently out of stock, not mentioned on the order form. I will not recommend, this way of doing borders on fraud.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
purchased on 22/09/2020 
Translated review
1/5
★☆☆☆☆
Order placed on October 4 and still not delivered on 19.10.....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
purchased on 03/10/2020 
Translated review
Answer from Senup
Hello Sir, After checking the tracking of your package which was shipped on 5/10/2020, the first business day following your order, we note that your package was delivered with a lot of delay. Usually DPD delivers within 24 to 48 business hours, but unfortunately your package was delivered on the 19/10. I apologize for this delay which is most probably related to the disruptions caused by the health crisis. Here is the tracking of your package: https://tracking.dpd.de/status/fr_BE/parcel/05345104741842 We remain at your disposal for any further information. Sincerely, Frédéric. http://www.smartlifetime.com
1/5
★☆☆☆☆
This is the first time my order has been delivered,
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
purchased on 11/09/2020 
Translated review
1/5
★☆☆☆☆
Null and it is so rare with you very dissatisfied
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
purchased on 12/08/2020 
Translated review
1/5
★☆☆☆☆
Delivery time is too long and one of the products is not suitable for the purpose.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
purchased on 04/06/2020 
Translated review
Answer from Senup
Hello Sir, The delivery has indeed been slower than usual but this is displayed in large and in red on all pages of our site. Indeed, the carriers have not yet completely absorbed the delays related to the containment period. As for the product not corresponding to the use that you wish to make of it, I do not think that the responsibility can be imputed to us... As a reminder, a return is always possible. Sincerely, Frédéric, the Smartlifetime team.
1/5
★☆☆☆☆
I'm really not satisfied I'm still not delivered we were supposed to be delivered on the 5th but still nothing even a compensation from you thanks to you
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
purchased on 23/04/2020 
Translated review
Answer from Senup
Hello, Your order shipped on April 23 was delivered on April 24, the next day. As indicated on the delivery tracking that you received when your order was shipped, the package was delivered in a relay point because of the lack of a possible home delivery. I contacted you by phone to give you the coordinates of this relay point and I also sent them to you again by email. Sincerely, The Senup team