Customer reviews of SomniShop

Trust Attestation
8,6 /10
Overall rating: 8,6 out of 10
Based on 3 020 published reviews

Summary of reviews

SomniShop delivers a range of items with fast and reliable shipping, often arriving on time and well packaged, and provides clear, useful product information and user manuals, sometimes including helpful video content. Customers highlight convenient ordering, a wide range of parts for masks, and good service that supports quick processing and efficient communication. Several reviews mention accurate product delivery and dependable quality, with items conforming to descriptions and practical, portable designs for use at home or on the go. Positive experiences also emphasize value, affordable pricing, and the effectiveness of products for their intended needs.

Reviews 1 and 2 stars

Reset filters
G
Georges D.
Rating: 2 out of 5
The site is messy and does not allow for an easy and correct choice of product, which easily leads to errors. The presentation, product descriptions, and photographic presentation are completely insufficient. search
Translated reviews
R
Roy D.
Rating: 1 out of 5
By simply placing the reviews you write on the website. I wrote a review about a snoring mouthpiece that did not work well. When I confirmed the review, it was not posted on the website and with the mouthpiece. It was a negative review so I suspect only positive reviews are posted
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we post all reviews (including the bad ones), as honestly and transparently as possible. That is why we also use an independent review platform like webwinkelkeur.

The reason a product review is not immediately posted on our website is that there are often (inappropriate) spam messages that have nothing to do with the product. Therefore, the reviews are first assessed for relevance. You can now find your product review on our website.

If you have any questions, please feel free to contact our customer service.
F
François M.
Rating: 2 out of 5
the announced delivery time was not respected and is far too long.
Translated reviews
L
Llumbiarres J.
Rating: 1 out of 5
my order 03E025120Y still not received
DHL the message in German not understandable
let's not talk about [email protected] which is not up to par
quality 0 where is my package?
Translated reviews
F
Frank J.
Rating: 1 out of 5
I still have not received my item
Translated reviews
S
Samyn E.
Rating: 2 out of 5
I would have liked to give you 5 stars, however I gave you two stars for the following three reasons:
1. The prosthesis only lasted 1 day despite us scrupulously following all the recommendations clearly indicated in the user guide and that we remolded it a second time.
2. Nowhere is it indicated that the lifespan of the prosthesis is 6 months to a maximum of two years!!
3. I personally find that like many similar products, there should be a 14-day trial warranty clause to justify the lifespan and the price of 149€.
All my most sincere distinguished regards.
PS: I would still like to highlight the kindness of the sales and after-sales service.
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer,

Thank you very much for your message.
(1) If you have problems with the assembly of the anti-snoring strap, you can contact our customer service by sending us one or two photos of your anti-snoring strap at [email protected], we will be happy to assist you.

(2) The lifespan of a mandibular advancement device depends on care and usage. It is a daily use item and there is no comparable product with an unlimited lifespan.

(3) Thank you very much for your feedback, unfortunately we cannot offer other mandibular advancement splints with a trial right at this time.
However, the price of our anti-snoring splints is comparable to that of a custom-made anti-snoring splint, for example by the dentist, and is extremely reasonable.

Best regards

The SomniShop team
R
Regina V.
Rating: 1 out of 5
The bracket does not stay in place falls out of the mouth
Translated reviews
M
Marika V.
Rating: 2 out of 5
Return costs not to the customer!!
Translated reviews
R
Rjj V.
Rating: 1 out of 5
Received a different product than ordered. Worthless product. Cannot return it because it has been opened. The difference is small so not seen, but still they sent a wrong product. Weak and poor material. Absolutely useless. By the way: large price difference between the shops in different countries!!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we are sorry that you received the wrong product. We regret that you did not contact us so that we could solve this problem. Please send us an email at [email protected] with a photo of the wrong product. Or call us at: +31 74 8080 206
We will gladly send you the correct item free of charge.
D
Donal C.
Rating: 1 out of 5
I still haven’t received delivery of my order !! What is happening ? [email protected]
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear Mr. Collins

We are very sorry that you have not yet received your order. We kindly ask you to contact our customer service at: [email protected] so that we can quickly clarify your request.
W
Wim D.
Rating: 2 out of 5
No communication regarding shipping. No status update. I still haven't received the products!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we are very sorry that you have not yet received the order. Our customer service will contact you regarding the delivery.
T
Theo J.
Rating: 2 out of 5
good quality. For the first few days less noise disturbance, then it became annoying and the snoring did not decrease. Ultimately, it does not work as I had hoped, as described via the webshop it helps against snoring. Very disappointing purchase.
Translated reviews
A
Al
Rating: 1 out of 5
Having a customer service (a real one)
Translated reviews
S
Stijn V.
Rating: 2 out of 5
Very slow delivery and delivery details and track and trace only in German
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we regret that you had to wait a long time for your delivery. Please note that due to holidays (Easter) the delivery has taken a few days longer than normal.
T
Thadee N.
Rating: 1 out of 5
respect delivery times or, if not possible, keep the customer informed. I have been waiting for the delivery of your product that I need for ten days.
Translated reviews
R
Ruben F.
Rating: 1 out of 5
They promise to deliver the product to the customer within 3-5 days. We are now a week later and I have heard nothing more. And the tracking number is incorrect according to the DHL website, so my product seems to have disappeared from the earth.
Translated reviews
G
Georges A.
Rating: 1 out of 5
not a word in French all in German
Translated reviews
J
Jeroen G.
Rating: 2 out of 5
The delivery took way too long, the bottles are very small and therefore quite expensive
Translated reviews
G
Gerard P.
Rating: 1 out of 5
Delivery I have not received my order!!!
Translated reviews
D
Duncan G.
Rating: 1 out of 5
I order this on the 26/02/20 and it has yet to arrive. So I would point to the postal as an area for improvement.
Translated reviews
M
Michael R.
Rating: 2 out of 5
Very bad product. The pillow is a torture device, meaning you get zero sleep at night. I guess that is one way to resolve snoring...
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we regret that our product didn't stop the snoring the way it was intended. Please contact our customer support and we will try to find a solution.

With kind regards,
Team Somnishop
J
Jean M.
Rating: 1 out of 5
no results, completely useless, stop offering nonsense
Translated reviews
M
Mark L.
Rating: 2 out of 5
Did not receive the product (the tracking code with PostNL appears to be unknown) and receive no response to my question about delivery!
Translated reviews
R
René G.
Rating: 1 out of 5
I still have not received my package... Left Germany on January 28, 2020?
Translated reviews
R
Richard S.
Rating: 1 out of 5
I have not received the item yet.
Translated reviews
J
J. F.
Rating: 1 out of 5
Item canceled one day, the next day I was informed that it had already been shipped
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, thank you very much for your review. We always try to ship our orders as quickly as possible, usually directly the next morning. Unfortunately, there was some overlap between your cancellation and the distribution. Please return the package to us and we will immediately refund your payment.

Team Somnishop NL
J
Joel C.
Rating: 1 out of 5
Non-compliant product, everything needs to be reviewed, I will contact your services to get help.
Translated reviews
J
Joeri B.
Rating: 1 out of 5
The item has not arrived yet!!!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, according to PostNL's data, your package was delivered on January 2nd.
Please keep in mind that shipping during the holidays (Christmas and New Year) takes a few days longer. If you have any questions, please contact our customer service.
B
Bernard P.
Rating: 1 out of 5
I still haven't received my package ordered since 21/12/20019 so I do not recommend
Translated reviews
M
Majda J.
Rating: 1 out of 5
Product is very bad, price quality ratio is unfortunately not in balance!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we are very sorry that the product did not function well. Have you already contacted our customer service? We kindly ask you to do so again so that we can provide a suitable solution.

Somnishop NL
G
Gillian C.
Rating: 2 out of 5
Still not received my order 10 days after placing it
Translated reviews
L
Léa G.
Rating: 1 out of 5
I still haven't received my package. The link to check the status of the package is useless. It's been a week that I have the same phrase indicating that the package has been sent to France ...
I am worried.
Translated reviews
Response from SomniShop
Hello,

We sincerely apologize for the delay of your order. We sent the package on November 22 from our side, and the Post may have delays during holiday periods.

If your package does not arrive at its destination by the end of this week, we will take the necessary measures to find a solution that suits you (resending the product or refund)

Thank you for your cooperation,

Best regards,

The SomniShop team
A
Arnold R.
Rating: 1 out of 5
I have not received anything after a week and have paid!!!!!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we apologize that you had to wait longer for your package than indicated. We shipped your order the very next day.
Currently, the Post is very busy due to Black Friday and Sinterklaas, so some shipments may take 1-2 days longer.
According to the tracking information, your package arrived at your place on Friday morning. If you have any questions, please contact our customer service.

Somnishop NL
T
Theo A.
Rating: 1 out of 5
Poor unclear delivery.
Bad product. I cannot use the mouthpiece at all. I followed the description (which was VERY unclear), did what it said. But worthless. The mouthpiece was loose and after 3 attempts stopped. Day € 49.95.
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we are very sorry that you are not satisfied with our product. Have you already contacted our customer service? You can reach us by email [email protected] or by phone: +31 314 788 2 62
We are happy to assist you.

Somnishop NL
E
Eric T.
Rating: 1 out of 5
I have not received the product
Translated reviews
R
Regis R.
Rating: 1 out of 5
I recommend, according to the postman the address was not correct the first time.
Translated reviews
Response from SomniShop
Hello Sir,

We regret to note that your experience with SomniShop did not meet your satisfaction.
Your package was returned to us by the Post a few days after your order on August 26, and our follow-ups by email went unanswered from your side.

We hope that your order will reach you at its destination. It should arrive within 3 to 5 working days.

We remain at your disposal,

Best regards,

The SomniShop team
G
Gordon M.
Rating: 1 out of 5
Product did not yet arrive. Why??
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we've shipped your order the very next day. Please take into account that we ship from Germany and that a delivery to Australia usually takes up to 10 business days. Your order should arrive this week, if not then please contact our customer service.

Team SomniShop
W
Wilgard A.
Rating: 2 out of 5
No Dutch manual
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, our apologies for the absence of the Dutch manual, we will send it to you as soon as possible. If you have any questions, you can also contact us directly: [email protected]

Team Somnishop
A
Ammy W.
Rating: 2 out of 5
Product ordered on August 30, still nothing received on September 7.
Translated reviews
R
Remco R.
Rating: 1 out of 5
The product does not work as described. No solution arose so bad service!!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we are very sorry that our product did not help you. Please let our customer service know why the product is not functioning for you, we may be able to solve the problem.

Team SomniShop