Customer reviews of SomniShop

Trust Attestation
8,6 /10
Overall rating: 8,6 out of 10
Based on 3 020 published reviews

Summary of reviews

SomniShop delivers a range of items with fast and reliable shipping, often arriving on time and well packaged, and provides clear, useful product information and user manuals, sometimes including helpful video content. Customers highlight convenient ordering, a wide range of parts for masks, and good service that supports quick processing and efficient communication. Several reviews mention accurate product delivery and dependable quality, with items conforming to descriptions and practical, portable designs for use at home or on the go. Positive experiences also emphasize value, affordable pricing, and the effectiveness of products for their intended needs.

Reviews 1 and 2 stars

Reset filters
F
Francisca R.
Rating: 2 out of 5
It’s been over a week and I’m still waiting for my product to arrive!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we have sent your package on the same day that you've placed the order. Please understand that it takes some time to ship overseas. Your order is currently in the USA and in transit.

Team Somnishop
J
Julien H.
Rating: 1 out of 5
Product not received and still no response!!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we are sorry that your product has not yet arrived. According to French postal service, the package has indeed been delivered (as you can verify with your tracking ID). We contacted the French postal service this Tuesday and are waiting for a statement from them. Of course, we will do everything in our power to resolve this issue. Team Somnishop
M
M. E.
Rating: 2 out of 5
Delivery later than promised
Product of mediocre quality
Translated reviews
E
Eddy L.
Rating: 1 out of 5
Still nothing received
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer,
We sent your package the very next working day. Due to a disruption at the post, delivery takes a bit longer than normal. Your package has now been handed over to BPost, it is expected to be delivered to you tomorrow. Our apologies for the delay.
K
K. P.
Rating: 2 out of 5
I placed my order on June 7, 2019. Now, June 15, 2019 still nothing received. I called, then I got a message, if I still haven't received anything after a few weeks I can contact again. I think that's a very long time to wait!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, I suspect there is a misunderstanding.
We normally process and ship all orders within one working day, including yours. We ship small orders with PostNL so we do not have to charge our customers expensive shipping costs. Usually, this free delivery takes 3-5 working days via PostNL.

Please note that in your case there is an extended Pentecost weekend in between. Normally your package should arrive today (5th working day). It can sometimes happen that the Post takes a few days longer for some reason, but certainly not weeks!!
If your package does not arrive within a few days, please contact our customer service. We will gladly look for a solution.
J
Jean E.
Rating: 1 out of 5
Absolutely unusable 50€ item sent, and denial of any refund... I guess this is a lucrative activity, but not for the victims of course...
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we feel very sorry that you aren't satisfied with our product. Please send our customer support the requested documents so that we can work on a solution. Thank you for your cooperation.
O
Onbekend
Rating: 2 out of 5
Delivery time to the Netherlands from Germany is between 3-5 days. I still have not received my package after 10 days. Incredible!!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we regret that the delivery takes longer than you expected. Please note that free shipping takes 3-5 working days. It is possible that PostNL needs an extra day due to Ascension, our apologies for the inconvenience.
W
Wim M.
Rating: 1 out of 5
Order returned.
Translated reviews
K
Kamal S.
Rating: 1 out of 5
Does not keep its delivery promises
To know false promise
Translated reviews
Response from SomniShop
We apologize for this delivery delay. We sent your package on the same day as your order. According to the tracking information, your package arrived the next day in France. It seems that something abnormal occurred at La Poste française.
Do not hesitate to contact our customer service, we will be happy to find a solution with you.

With our sincere greetings,
Somnishop France
A
Annick F.
Rating: 2 out of 5
Hello,
I am disappointed: the mouthpiece is very thick, and I had to reshape it three times before getting an approximate mold. ALM
Translated reviews
Response from SomniShop
Hello, thank you for your comment. We are sorry to learn that the product could not meet your expectations. As with all anti-snoring dental mouthpieces, it takes an average of 2 to 3 weeks to get used to the device, which is perceived as a foreign body in the first days. If after this adaptation period wearing the orthosis is still uncomfortable, and you find it too thick, we recommend you turn to our SomnoFit-S anti-snoring orthosis, which is much thinner, and therefore more comfortable to wear. You can refer to our size guide in the description of our products to see if the device fits your jaw.

We hope this information can help you. We wish you a good night's sleep and will be happy to assist you with the adjustment of your orthosis or any other questions.

Your SomniShop team
C
Carl K.
Rating: 1 out of 5
A
Anne-Laure W.
Rating: 1 out of 5
Order placed on 6/04 still not received and no information despite a follow-up email today
Translated reviews
J
Jbp
Rating: 1 out of 5
Does not work, after 30 seconds of soaking in 72 degrees the mouthpiece turned into shapeless mass. Holes closed, arrow gone. I tried to fit it, but it didn't work. Very bumpy end result and painful in the mouth. Also does not prevent leakage. Soaking and fitting again made it even less fitting, now also painful for teeth. So 70 euros wasted money.
Don't start with it!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we are very sorry that the adjustment did not work. It seems that you heated the product too long, causing it to lose its shape.
We regret that you did not contact our customer service and thus did not give us the opportunity to solve the problem. We kindly ask you to do so. You can email us at: [email protected] or call us at: +31 1 33 69 95 17
We trust in a good outcome.

Best regards,
Somnishop NL
E
Eduard A.
Rating: 1 out of 5
Order placed on March 26, but not delivered yet..
I did receive an email that it was on its way, more than a week ago and another email with the correction for me that I have made and an explanation of why it is not here yet.
The German post.., it would have been nice if this had been communicated faster..
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, your package was sent by us the very next day, unfortunately there was a disruption at the post last week which caused your package to be on its way for 2 working days longer than normal. Our apologies for this.

Somnishop NL
Y
Yves F.
Rating: 2 out of 5
The orthosis does not allow (or hardly) movements,

the muscle relaxation linked to falling asleep causes a disconnection of the lower jaw and the orthosis

which makes it ineffective
Translated reviews
Response from SomniShop
We are sorry to learn that our anti-snoring orthosis does not meet your expectations. If the adherence is too low, you can try to make a new impression. If it still doesn't work, feel free to contact us. We would be happy to help you. You can contact us at the following address: [email protected]
D
Dominique D.
Rating: 1 out of 5
I can't stand the device. Taking the impression is not simple. I will probably have to resort to a professional.
Translated reviews
Response from SomniShop
We are sorry to learn that you had difficulties adjusting the anti-snoring orthosis. Feel free to contact us if you need help. Our email address is: [email protected]
V
Vz
Rating: 2 out of 5
"In doing so, the mandibular advancement (extent by which the lower jaw is moved forward) can be calibrated from 0 – 10 mm (infinitely variable calibration)." No, you can't calibrate the position of your lower jaw. It's a one piece device, your lower jaw can only be aligned inline with your upper front teeth. Package, order and delivery process was good by the way.
Translated reviews
O
Olius D.
Rating: 2 out of 5
R
Richard M.
Rating: 1 out of 5
Response from SomniShop
Dear customer, we feel sorry that your shopping experience has been unsatisfying. Please let us know what went wrong / how we can improve our service.
Our customer service consultants are waiting for you to contact them, so that they can help you. You can contact us by phone: +44 (131) 5070017 during business hours
or write us an email : [email protected]
We will be more than happy to assist you.
A
A.c.c. K.
Rating: 2 out of 5
Delivery very slow!!!
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear Mr. Komans,

At your request, we refunded your purchase amount (including any shipping costs) last week. Please let us know if everything is now resolved.

Best regards,

Ruud Kempers
Somnishop NL
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
Unfortunately, the product is not as described! It does not fulfill its function in any way!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
The idea of the anti-snoring backpack is good and costs a few euros, but the product is really too expensive. Estimated value of the material 10 €
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
Still not delivered after ten days. No contact option under the indicated phone numbers.
Translated reviews
V
Verified B.
Rating: 2 out of 5
The idea with the snoring backpack is good and also worth a few euros, but the part is absolutely too expensive. Estimated material value 10 €
Translated reviews
V
Verified B.
Rating: 1 out of 5
Unfortunately the product is not as described! It does not fulfil its function in any way!
Translated reviews
V
Verified B.
Rating: 2 out of 5
V
Verified B.
Rating: 1 out of 5
V
Verified B.
Rating: 1 out of 5
Still not delivered after ten days. No contact option under the indicated telephone numbers
Translated reviews
J
John L.
Rating: 2 out of 5
Product does not work at all.
I had ordered an anti-snoring mouthpiece that was supposed to prevent your tongue from falling back while sleeping.
Translated reviews
Response from SomniShop
Dear customer, we are very sorry that our product did not help with your snoring. It may be that a snoring brace is not the right solution for your snoring because the cause of snoring lies elsewhere. Have you taken our snoring test? It provides a good indication of where the cause of snoring lies. If you have any questions, please feel free to contact us.
A
Anoniem
Rating: 1 out of 5
Still not delivered after ten days. No contact option under the indicated phone numbers.
Translated reviews
A
Anoniem
Rating: 2 out of 5
The idea with the snoring backpack is good and also worth a few euros, but the part is absolutely too expensive. Estimated material value 10 €
Translated reviews