Wesco receives praise for consistent delivery reliability, with many reviews noting fast and on-time shipping, well-packaged items, and orders arriving complete and matching site descriptions. Customers highlight product quality and accuracy to descriptions, mentioning items suitable for toddlers and babies, comfortable for children, and durable, with some items like small beds useful in space-limited nurseries. The shopping experience is described as smooth and easy, with clear order tracking, straightforward ordering, and helpful customer service in several positive mentions. Overall, customers appreciate the long-standing relationship with the brand, the reliable fulfillment of orders, and the suitability of products for young children.
The products from this brand are very good. However, my last order did not go very well (wrong product sent). The customer service was not good in handling my complaint: little dialogue (had to chase them for responses), too slow to react (it took a month to finally get what I ordered). This does not necessarily make me want to order from them again. It's a shame!
Translated reviews
Response from Wesco
Thank you for this feedback. We attach great importance to the quality of our services, whether it is listening or advice. We are striving to take the necessary measures to ensure that this does not happen again. Hoping to see you again very soon on our site.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 05/02/2020
White rug arrived with stains, borderline for a price of over 100 euros
Translated reviews
Response from Wesco
Thank you for your feedback. Wesco places the utmost importance on the quality of its services and the complete satisfaction of its customers. The delivery of your order was not carried out according to Wesco's quality commitments. We are striving to take the necessary measures to ensure that this does not happen again. We invite you to contact our service by email at [email protected] and we will process your request as soon as possible.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 01/02/2020
A can of paint exploded all over the box! Too bad for me.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. Despite all the care we take in preparing your packages, sometimes transport does not go as planned. We invite you to send a photo of your package by email to [email protected] and we will process your request as soon as possible.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 26/01/2020
The product sheets are not clear enough, which led me to buy a brachiation bar without the fixings, so I will end up paying more for shipping than for the fixings or simply not ordering from you anymore.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your comment. We completely understand your disappointment and will do what is necessary to avoid any confusion when purchasing this product.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 10/12/2019
I ordered in mid-December for a pouf to make a Christmas gift. The pouf was available. A few days later, customer service informed me that the order would be delayed until early January 2020. I just received the pouf today. This is unacceptable. The other orders placed on your site went well. I will think twice now about buying from Wesco.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your review. We apologize for the longer order delay than what was announced on the site. Wesco places the utmost importance on the quality of its services and the complete satisfaction of its customers. The delivery of your order was not carried out according to Wesco's quality commitments. Our logistics service has been informed of this situation and will take the necessary measures to ensure that this does not happen again.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 19/12/2019
Difficult to have the same person on the phone, who can keep you updated on your order tracking: Having a reference person would have been a good solution... Tired of repeating the same questions, remarks... A reference person to express your needs...
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We understand your request for a reference person. However, please know that our entire customer service team is versatile and is therefore able to respond to different expectations. To be closer to everyone's requests, we have recently deployed a tool that allows us to have a history of requests, which will avoid having to reiterate information. We hope that your future exchanges will bring you complete satisfaction.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 24/01/2020
The products disappointed me.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 08/01/2020
Customer service is deplorable, over a week to acknowledge a customer service request, 2 weeks later the ticket is still not processed...
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sorry to hear about your dissatisfaction. Our customer service has sent you an email to address your request as soon as possible.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 17/12/2019
I only received 5 packages out of 6 while all 6 have already been paid for. I am still waiting for your news regarding the last delivery.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sorry to hear that part of your order was missing. Our customer service has sent you a form to complete in order to provide a solution to your issue. Please feel free to get back to them.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 03/01/2020
Package received broken, waiting for a response.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sorry to learn that your product was broken. Our customer service has taken your request into account and your package is being resent.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/01/2020
The paint batch was not in the package and still no response following the complaint. We ordered from Wesco because the delivery is fast, but ultimately we do not know when we will receive the paint!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sorry to learn that a part of your order was missing and we apologize for it. Our customer service has taken your complaint into account and is doing everything possible to send your paint as quickly as possible.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 28/11/2019
I give a bad rating not for the items but for the delivery which is really very poor! And the lack of information from your side regarding the delivery time.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We sincerely apologize for the delivery delays that were indeed not as announced. Wesco places the utmost importance on the quality of its services and the full satisfaction of its customers. The delivery of your order was not carried out according to Wesco's quality commitments. Our logistics service has been informed of this situation and will take the necessary measures to ensure it does not happen again.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 11/12/2019
Really disappointed. It was the first time I worked with Wesco, but I think it will be the last. They do not respect deadlines and especially do not inform the customer. A carpet ordered on December 6 received on January 9!!!!! I was the one who had to call to find out where my order was, even though they had my mobile and email address. And on top of that, I received the carpet by carrier in a simple plastic bag that could have been damaged during transport. When I called, I was barely received and not even a word of apology for the delay. No, really not commercial.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sorry to learn that your first order did not go as smoothly as expected. Our customer service is informed of your dissatisfaction and will get back to you very soon. However, we hope that your order brings you complete satisfaction.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 30/12/2019
I was asked during my order when I wanted to be delivered. I selected between January 10 and 14. I was delivered in two parts on January 15 and 16. The box containing the mosaics and the abacuses arrived open, torn and not taped. One of the three panels of the caterpillar arrived without a box, in bubble wrap, and the tape stained the wood of the game. I spent 1.5 hours removing the glue with different products and a cutter blade, unfortunately, there are still traces.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We apologize for the delivery that was not made according to Wesco's quality commitments. Moreover, despite all the attention we pay to your orders, it happens that the transport does not meet our standards. Your feedback allows us to implement corrective improvement actions, and we thank you for that. To address your complaint, we invite you to contact our customer service by email at [email protected] and send them the photos of your product.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 18/12/2019
Unhappy, Wesco did not take into account the color choice of the ordered carpet. We therefore have a carpet that does not suit us.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sorry to learn that the material received is not what you expected. We apologize for this. We invite you to contact us by email at [email protected] attaching photos so that we can proceed with an exchange.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 25/11/2019
Disappointed with communication and delivery time
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sorry to hear about your dissatisfaction regarding the delivery of your order. We have informed our logistics service. However, we hope that your order brings you complete satisfaction today.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 11/12/2019
Order on 11/12 for a changing mat that was supposed to be in stock and delivered before 23/12. It was just delivered today on 13/01!!!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We apologize for the delivery delay that was not made according to Wesco's quality commitments. Our logistics service has been informed of this situation and will take the necessary measures to ensure it does not happen again. We hope that your product brings you complete satisfaction.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 25/11/2019
Product received 1 month later without being notified of a stock shortage and no reminder to inform of the delivery date. No commercial gesture and after-sales service not reactive
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We apologize for the delivery that was not made according to Wesco's quality commitments. To take your complaint into account, we invite you to contact our customer service by email at [email protected] and send them photos of your product.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 28/11/2019
Availability of products to be reviewed. The delay between the order and the receipt of the product is excessively long.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We apologize for the longer order delay than announced. Wesco places the utmost importance on the quality of its services and the full satisfaction of its customers. The delivery of your order was not carried out according to Wesco's quality commitments. Our logistics service has been informed of this situation and will take the necessary measures to ensure that this does not happen again.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 07/12/2019
Item received not compliant with the order placed. And no response to complaints
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We have taken your request into account and apologize for the error on the product. However, we are waiting to receive the photos of what you received. Please do not hesitate to contact our customer service to process your request.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 05/12/2019
Missing part of my order! I wrote to customer service and received no response regarding the item I did not receive!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello. Thank you for your comment and we are sorry to hear that part of your order was missing. Our customer service has taken your request into account and will process it as soon as possible to regularize your situation.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 02/12/2019
When I ordered, the item was in stock. I had to call to find out why I hadn't received my item yet, and the response was that it was not in stock, so a month of waiting, I find that not very correct.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your review. Although we are pleased with the enthusiasm of our customers, stocks sometimes struggle to meet your expectations and we are sorry for that. We understand your dissatisfaction and apologize again for this setback.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 21/12/2019
Poorly organized.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We strive to meet all your expectations and work daily to provide complete satisfaction to each of you. Sometimes, there are unforeseen circumstances. However, we hope that your order has brought you complete satisfaction.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/12/2019
We can't reach them by phone
Translated reviews
Response from Wesco
Hello. We thank you for your comment and are sorry that you had difficulties reaching our customer service. In such cases, we invite you to send an email to alert us of your situation. It will definitely be read by our service and you will be contacted.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 10/11/2019
Very disappointed to discover upon opening the packages that the items are not necessarily from the WESCO brand, and that they mostly come from China. In my opinion, this is therefore misleading advertising. Wesco is therefore a reseller, and this should be specified for each product.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello Mrs. Loiseau, We thank you for taking the time to leave your opinion. We are sorry to read your dissatisfaction. Please know that half of our catalog offers Wesco products and that 98% of our suppliers are European and thus, only 2% have a dimension outside Europe. Your choice was indeed on products selected by Wesco that meet our uncompromising quality standards. Did you know that all products sold by Wesco are certified? Thus, you can be assured that your items will bring joy to children.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 15/12/2019
Package received not conforming to the order. Error: 2 times the same boy puzzle instead of 1 boy and 1 girl. Customer service contacted today...... photo does not go through the wesco procedure so again contact by phone...... to finish email and wesco procedure so a lot of time spent + disappointment of not having the 2 puzzles for Christmas + efficient customer service but without spontaneous apologies made....
Translated reviews
Response from Wesco
Hello, we thank you for your feedback. Sometimes errors occur in orders and we apologize for that. We hope your products bring you complete satisfaction.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 13/12/2019
Disappointed, because my order was not complete. It was meant to be a gift for Christmas..
Translated reviews
Response from Wesco
Hello, thank you for your feedback. We are sorry to hear that your order arrived incomplete. We have checked your order and from our side, your package was sent complete, in one single package. We invite you to contact our customer service which is at your complete disposal at 05 49 80 01 66.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/12/2019
Not satisfied, order delivered in two parts instead of one, missing a color and an open paint bottle in the package that arrived ripped.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your comment. We are sorry to hear that your order was damaged. Our customer service has taken your request into account and is taking the necessary steps to replace the broken bottle and the missing one. We hope your new paints will bring you complete satisfaction.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 06/12/2019
Waiting for customer service after receiving damaged blocks
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your comment. Despite all the attention we pay to preparing your packages, it sometimes happens that the product does not arrive in the expected condition.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 18/10/2019
More than 2 months of waiting to receive my order and with rather high shipping costs!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We have checked your order and the announced deadline. The delivery was indeed scheduled between 11/12 and 13/12. Depending on the products ordered and our stocks, it sometimes happens that the deadlines are longer. We hope that your order brings you complete satisfaction today.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 05/12/2019
Everything went very well until delivery. The delivery person did not want to bring the goods up to the apartment. When you order a bed and are 8 months pregnant, I find that a bit limited... Otherwise, everything was okay.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello, thank you for your feedback. Wesco places the utmost importance on the quality of its services and the complete satisfaction of its customers. We understand the difficulty you encountered and your situation. Unfortunately, for safety reasons, the delivery agreement requires delivery to the ground floor only. However, we hope that your order brings you complete satisfaction.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 02/12/2019
disconnected several times and very difficult to reconnect. Phone line inaccessible. No trust in the customer.....
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sorry to hear about your issues on our site. During these festive periods, a high influx can sometimes slow down the site's usability. However, we are doing everything internally to provide you with the best experience on our site and we take your feedback into consideration. We place great importance on the quality of our services, whether it be listening or advice, and we invite you to contact our customer service.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 08/11/2019
A long story, you can move a truck to deliver an order that is actually just a catalog and a letter telling me that my toy is actually not available. I received it 3 weeks later after several complaints, I received my order.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 06/11/2019
The item I received did not match the item in the catalog at all. Customer service acknowledged their mistake. I requested a refund due to their error and received a credit note. So I am not very happy.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello, thank you for your feedback. Sometimes errors occur. We have processed the refund for your order and hope we have met your expectations.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 06/12/2019
Navigation on the site is okay. Delivery a bit long. And there was an error on the order, a speaker instead of a Tibetan bowl!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sorry to learn that the material received is not what you expected. We apologize for this. We invite you to contact us by email at [email protected] attaching photos so that we can proceed with an exchange.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 25/11/2019
A part of the package was not received and had to be canceled due to no news.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. The item you chose has indeed attracted the interest of many people at the same time. We are sorry for this experience and hope the rest of your order brings you complete satisfaction.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 17/10/2019
Hello, on the small crossing module, 2 items arrived with tears and cuts, although they were all packed together. How can I send you the photos corresponding to the damages and especially remedy this problem? Thank you for your response! I have already ordered psycho-motor equipment from you and this is the first time it has arrived in this condition! Thank you for your response! Valérie Sohawon MJC Monplaisir
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sorry to hear that the received material does not meet your expectations. We apologize for this. We invite you to contact us by email at [email protected] attaching photos so that we can proceed with an exchange.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 03/11/2019
Big delay in delivery, lack of information regarding the tracking of the package, unfortunate when it is for professional use! I had to buy another changing mat while waiting to receive the Wesco... I pointed out that a commercial gesture would be welcome but I am currently without any response!!!
Translated reviews
Response from Wesco
Hello, we thank you for your feedback. Wesco places the utmost importance on the quality of its services and the complete satisfaction of its customers. The delivery of your order was not carried out according to Wesco's quality commitments. Our logistics service has been informed of this situation and will take the necessary measures to ensure that this does not happen again. To apologize, our customer service offered you compensation on your order. We hope that this has brought you complete satisfaction.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 21/11/2019
I have received the 4 sensory light balls, 1 does not light up and a second one is half-lit. Message sent since December 1, no response... I am waiting...
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We place great importance on the quality of our services and products. We hope that your new light balls bring you complete satisfaction.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 12/11/2019
No order tracking or transport monitoring. Package arrived at the wrong address without Wesco notifying. Fortunately, the caretaker who mistakenly received the package informed me!! Otherwise, I would still be waiting and Wesco would tell me that I received it!! No compensation for retrieving the package. I managed on my own for a bulky package that was supposed to be delivered to my home.
Translated reviews
Response from Wesco
We thank you for your feedback. Wesco places the utmost importance on the quality of its services and the complete satisfaction of its customers. The delivery of your order was not carried out according to Wesco's quality commitments. Our logistics service has been informed of this situation and will take the necessary measures to ensure that this does not happen again.
We use cookies for audience measurement and improving user experience.