Wesco receives praise for consistent delivery reliability, with many reviews noting fast and on-time shipping, well-packaged items, and orders arriving complete and matching site descriptions. Customers highlight product quality and accuracy to descriptions, mentioning items suitable for toddlers and babies, comfortable for children, and durable, with some items like small beds useful in space-limited nurseries. The shopping experience is described as smooth and easy, with clear order tracking, straightforward ordering, and helpful customer service in several positive mentions. Overall, customers appreciate the long-standing relationship with the brand, the reliable fulfillment of orders, and the suitability of products for young children.
Order received quickly, product as described, delivery without problems.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 19/01/2023
Fast delivery, quality.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 23/01/2023
Good quality. The children are happy.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 19/01/2023
Very good
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 22/01/2023
Very satisfied with the products and the delivery
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 30/01/2023
Perfect, I recommend!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 30/01/2023
Still impossible to validate my order online but I leave an email and a very friendly person responds very quickly and validates 5 working days between the order and delivery, I want to say PERFECT AND THANK YOU
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 29/01/2023
Well-designed site, easy ordering and fast delivery. Many quality items found in reception areas (nursery, play library, school, leisure center). Unfortunately, the quality-price ratio is sometimes disappointing.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your loyalty and the trust placed in Wesco! Quality, safety, and design have been at the heart of our daily life since our creation in 1975. We innovate every year to allow all children to thrive and grow peacefully. We are sorry to read your disappointment regarding the quality-price ratio. To better understand you and to continue improving internally, you can share your more detailed experience by writing to [email protected]. We hope that your attachment to Wesco will not be called into question and we would be very happy to see you again next time on www.wesco.fr. Have a nice day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 26/01/2023
Excellent
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 29/01/2023
Fast and efficient service
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 28/01/2023
Attractive prices, fast delivery, thank you!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 20/01/2023
Delivery was not great, package left under the hedge without a phone call beforehand, nothing
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for your feedback. We are sorry that the delivery of your order took place under these conditions, and we hope that it did not affect the condition of the products. We will share your comment with our logistics service so that a reminder is made to the concerned carrier to avoid this situation from happening again. We apologize and hope to see you again soon on www.wesco.fr. Have a nice day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 18/12/2022
I chose delivery by CHRONOPOST paying an extra cost of €15.90 for home delivery on 20/12/2022, and in fact, the delivery took place on 26/12 ... after Christmas ... This is the reason for my dissatisfaction. I would appreciate a refund of €15.90 as a goodwill gesture ...
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 20/01/2023
Super products!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 24/01/2023
Very well-made site, delivery as stated
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 30/12/2022
Does not offer payment in installments for childminders, so for a 4-seater stroller, I went to another more expensive store to be able to pay over 12 months for the same reference. It's disappointing as if they only cater to nurseries, as a childminder, I don't feel recognized on their site as a professional in early childhood.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for sharing your feedback. We are sorry if you did not feel recognized as a professional in early childhood because that is absolutely not the message we want to convey. On the contrary, at WESCO, we encourage and respect all forms of childcare to allow every child to thrive in safety and kindness. On our site, we offer payment in 4 installments if you choose to pay via Paypal. Your feedback makes us aware that this information about payment in 4 installments needs to be highlighted more on our site, and we will work on that. Finally, we invite you to find the good deals (promo codes, advantage clubs) reserved for childminders on the page https://www.wesco.fr/codes-promos.html. We hope you will give us a second chance to make a better impression by returning to our site soon. Have a nice day.
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 15/01/2023
Practical site, fast delivery, and very high-quality product received. I am really happy with my purchase
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 17/01/2023
Fast delivery.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 08/01/2023
Your site and the product are very good. However, I am not happy with the delivery. Chronopost made it seem like they presented themselves twice without being able to deliver, while there were 4 people on site. There is also a mailbox for packages, and yours would have fit in easily. I had to go to the post office to retrieve the package.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 23/01/2023
Very good, nothing to say, the product, the delivery, everything was okay
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 23/01/2023
Very good site, I recommend, however, the delivery was not satisfactory at all
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 11/01/2023
Very good, fast
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 11/01/2023
Super products, perfect timelines, site search needs improvement.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 20/01/2023
Mattress as described and delivered quickly
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 23/01/2023
The slippers are very good, padded and easily washable. However, my 15-month-old son cannot wear them, they are way too big (size 12 months). It would be helpful to indicate the length of the slippers in cm because size 20/21 can vary by brand. To help, the length is 14cm. I will order the size 6 months hoping it fits
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 20/01/2023
Order not received, I cannot judge ...
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 15/01/2023
Fast delivery. Received my order, everything was perfect, I am delighted
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 19/01/2023
Perfect from order to delivery, especially the packaging was top-notch
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 17/01/2023
Very good
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 19/01/2023
Order perfectly aligned with expectations and received within the announced deadlines. A serious company that was highly recommended to me by my physiotherapist. I will not hesitate to reorder if needed. Thank you.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 19/01/2023
Very disappointed with the iceberg chair, I do not recommend it. We bought 2 and we are still on the second one for the ascent; the shoulder straps are not suitable and slide even when adjusted.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 17/01/2023
Very good.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 21/01/2023
Fast, simple, and efficient.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 05/01/2023
Good.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 21/01/2023
Perfect!
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 14/01/2023
Perfect.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 08/01/2023
Excellent products, fast and careful shipping.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 03/01/2023
During delivery, the box of the table was very damaged.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 12/01/2023
Easy.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 13/12/2022
Delivery times are excessively long. I am not sure I will continue ordering diapers for our nursery from Wesco.
Translated reviews
Response from Wesco
Hello and thank you for sharing your feedback. After investigating with our logistics service, we have several explanations that justify this exceptionally longer delivery time. When you choose your delivery date, the order is prepared in our warehouse 7 days in advance. In your case, the preparation of your order was scheduled for 12/27. However, this year our company was exceptionally closed between Christmas and New Year to allow our employees to fully enjoy this period. Therefore, your order was prepared with a few days delay and consequently, the delivery was also delayed. This is an unfortunate combination of circumstances and we hope this will not affect your loyalty to WESCO as your satisfaction remains our priority. We look forward to seeing you again soon on www.wesco.fr and wish you a very good day.
We use cookies for audience measurement and improving user experience.