/5
★★★★☆
based on 37387 reviews published
★★★★☆
based on 37387 reviews published
Latest customer reviews
5
/5
★★★★★
Fast and efficient as always
Acquirente Verificato
purchased on 20/01/2020
Translated review
2
/5
★★☆☆☆
Order and delivery problems
Acheteur Vérifié
purchased on 20/01/2020
Translated review
5
/5
★★★★★
Top service!
Geverifieerde Koper
purchased on 20/01/2020
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
NOPE NOPE! I will NEVER again order from them. I ordered something a LONG time ago for my husband's birthday and still never showed. I've reached out to them a few times and each time they said it was coming. This last time they wrote back and said unfortunately it's a loss. REALLY?? Super unprofessional !
Verified Buyer
purchased on 20/01/2020
Answer from 1001hobbies
Hello, We proposed you a refund or a new shipment the day after we received you e-mail which you didn't answer until we answer you here. Sincerely,
5
/5
★★★★★
Very helpful staff 100% model dispatch… Very helpful staff 100% model dispatch and postal service. Thank you
Verified Buyer
purchased on 20/01/2020
3
/5
★★★☆☆
Very helpful staff 100% model dispatch and postal service. Thank you
Verified Buyer
purchased on 20/01/2020
5
/5
★★★★★
NOPE! I will NEVER again order from them. I ordered something a LONG time ago for my husband's birthday and still never showed. I've reached out to them a few times and each time they said it was coming. This last time they wrote back and said unfortunately it's a loss. REALLY?? Super unprofessional !
Verified Buyer
purchased on 20/01/2020
5
/5
★★★★★
Magnificent reproduction on a scale of 118
Acheteur Vérifié
purchased on 19/01/2020
Translated review
5
/5
★★★★★
RAS I recommend
Acheteur Vérifié
purchased on 19/01/2020
Translated review
5
/5
★★★★★
Serious fast conform product perfect from order to delivery
Acheteur Vérifié
purchased on 19/01/2020
Translated review
4
/5
★★★★☆
Delivery time (8 days) a little long
Acheteur Vérifié
purchased on 19/01/2020
Translated review
5
/5
★★★★★
No problems No problems. Product came quickly to the US. I would use them again.
Acheteur Vérifié
purchased on 19/01/2020
Translated review
5
/5
★★★★★
Everything went perfectly super store!
Verifizierter Käufer
purchased on 19/01/2020
Translated review
5
/5
★★★★★
No problems No problems. Product came quickly to the US. I would use them again.
Verified Buyer
purchased on 19/01/2020
5
/5
★★★★★
No problems. Product came quickly to the US. I would use them again.
Verified Buyer
purchased on 19/01/2020
4
/5
★★★★☆
For a few articles it's long
Acheteur Vérifié
purchased on 18/01/2020
Translated review
3
/5
★★★☆☆
Bonjourje regrette beaucoup d'avoir pris la peinture revell chez vous car les petits pots en carré c'est vraiment pas pratique a ouvrir je n'en reprendirai quelle idée de faire des formes comme ça désolé de ce compromis cordial
Acheteur Vérifié
purchased on 18/01/2020
Translated review
4
/5
★★★★☆
Fast delivery. However for the settlement of a dispute it is better to call than to make a ma
Acheteur Vérifié
purchased on 18/01/2020
Translated review
5
/5
★★★★★
Catalogue-compliant
Acheteur Vérifié
purchased on 18/01/2020
Translated review
5
/5
★★★★★
Rare model found on this site
Acheteur Vérifié
purchased on 18/01/2020
Translated review
4
/5
★★★★☆
Good but it's a pity not to satisfy your delivery times knowing that the product is available in stock (1 week to have the product for a delay of 3 days announced).
Acheteur Vérifié
purchased on 18/01/2020
Translated review
5
/5
★★★★★
Last time I had an appalling delay and little explanation... glad to see that everything is back to normal. Thank you
Acheteur Vérifié
purchased on 18/01/2020
Translated review
5
/5
★★★★★
Perfect as usual, fast delivery and perfect packaging.
Acheteur Vérifié
purchased on 18/01/2020
Translated review
4
/5
★★★★☆
Order is neatly packaged arrived Unfortunately, the track and trace did not work
Geverifieerde Koper
purchased on 17/01/2020
Translated review
5
/5
★★★★★
Impressive selection, quality service and fast delivery. I recommend
Acheteur Vérifié
purchased on 17/01/2020
Translated review
5
/5
★★★★★
Vvvvxxxxxxxxx
Acheteur Vérifié
purchased on 17/01/2020
Translated review
5
/5
★★★★★
Perfect from A to Z
Acheteur Vérifié
purchased on 17/01/2020
Translated review
5
/5
★★★★★
Perfect nothing to say
Acheteur Vérifié
purchased on 17/01/2020
Translated review
5
/5
★★★★★
Very effective in delivery. I was not at home and they attended to the schedule I asked them to deliver. Perfect packaging
Comprador Verificado
purchased on 17/01/2020
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Absolutely terrible customer service March 2020 update: Still waiting February 2020 update: Several weeks later, after claiming to be processing a refund, I am still waiting. Absolutely terrible customer service, waited a month for an item that showed as shipped only to be told they marked as shipped as a mistake with no resolution. Even in their reply below, you can see how half hearted their customer service is. I never received even an apology and am still waiting for a refund. Do not purchase from this website. As you can continue to see below, they have never even attempted to apologize, just more dumb jokes. This was a late gift request from my nephew and I was thrilled to see in stock here because it was sold out everywhere else. Instead the order stalled after a couple of days, reading as 'shipped' with no update or communication. Not everyone is in on your brand of humor, some people just want to buy a thing and have it delivered to the address provided in the time frame that was given at check, you know, like how all e-commerce sites work. Not this one though, they will not deliver your order and think they're cool with insider humor while doing it. I'm sure whatever self-important reply they have next will only continue to show how little they care about their customers. Literally all that needed to be said, was 'We're so sorry, we will process a refund' or you could have provided any update to shipping when something was clearly stalled for about 3 weeks on an order that should have been delivered within one.
Acheteur Vérifié
purchased on 16/01/2020
Translated review
Answer from 1001hobbies
Hello sir, It was shipped, we told you it was probably lost due to the time and we proposed you different solutions. Edit: Sir, we have answer you e-mais and have asked for the refund which takes place within two weeks following the time we have asked as written in our sales condition. I am sorry I didn't answer to : ""So no apology? Just some stupid jokes? This is the epitome of absolutely terrible customer service. Go fuck yourself."" Following my answer : ""Hello Mr. Harris, We are not a scam, one of our team member just made a mistake and ship it as en eco delivery and not Express ... Celestine went straight to the Warp ... I have asked for a refund of your order as it is unfortunatly unavailable at the moment with GW. Hail Hydra ... I mean the Emperor sorry,"" Second edit: Sir, Buying with us doesn't allow you to be insulting as you were and not use the minimum of politness, we are still human being answering to you. We understand you are disapointed that you didn't receive the gift. We had preferred to use humor to answer your harsh emails. We care a lot about our customer and we do as much as we can when they allow us when it is possible. Sincerely,