Customer reviews of Herbitas

Trust Attestation
8,9 /10
Overall rating: 8,9 out of 10
Based on 732 published reviews

Summary of reviews

The store consistently delivers on product quality and reliability, with many customers noting items arriving in excellent condition, well-protected, and exactly as described. Fast and precise shipping stands out, with multiple reviews highlighting quick delivery, easy ordering, and orders arriving within or ahead of expected timelines. Customer service and professionalism are praised, including attentive support, accurate order fulfillment, and a loyalty program, while the wide variety of products and competitive prices further reinforce the positive experience. Overall, customers repeatedly express satisfaction with the shopping experience, value for money, and dependable service.

All reviews

J
Justo I.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 23/07/2025
The order was complete, but they brought it to me on 2 different days. I set the schedule of the clinic and they delivered it just when it was closed. I saw it through the window and opened the blind. The box of the package came with a dent on the side but luckily nothing was broken.
Translated reviews
A
Ann H.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 23/07/2025
Very good
Translated reviews
M
Maite A.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 25/07/2025
speed and efficiency.
Translated reviews
M
María Teresa A.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 25/07/2025
Fast service and good prices
Translated reviews
R
Romina Adelaide A.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 16/07/2025
Good morning customer service, courteous and patient even with the incapable like me and quick with the orders
Translated reviews
A
Ana Victoria S.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 09/06/2025
Fast service and everything arrived in optimal condition. Thank you
Translated reviews
R
Rosario V.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 12/07/2025
Everything is in good condition,
Translated reviews
O
Olena K.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 11/07/2025
As always since I became a customer...speed, efficiency, price, quality..
Translated reviews
A
Ana Belen M.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 11/07/2025
They forgot to include products in the order.
Translated reviews
Response from Herbitas
We sincerely apologize for the inconvenience with your order. Our goal is to provide a complete and satisfactory service, and clearly this time we did not achieve that. Please contact us via direct message at [email protected] to resolve it as soon as possible. Thank you for your understanding!
A
Ana Belén P.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 08/07/2025
all good
Translated reviews
A
Axel H.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 09/07/2025
Complete and well-prepared order but catastrophic delivery!! At €35 for shipping, it should be flawless!!
Translated reviews
Response from Herbitas
Thank you for your feedback. We are glad that your order was complete and well-prepared. However, we are sorry for the issues encountered during delivery. We understand your frustration, especially given the shipping costs, and we will pass your feedback to the relevant department.
I
Inês S.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 08/07/2025
We received the order; however, they billed items that did not arrive. I have already requested the correction. We await a response. Thank you.
Translated reviews
Response from Herbitas
Hello Inês,

Thank you for your message. As indicated in the email sent on July 25, our administrative department is already processing your correction request. Due to the holiday period, the refund process has experienced a slight delay compared to the expected timeframe, but we continue to work to resolve it as quickly as possible.

We greatly appreciate your patience and understanding.

Sincerely,
G
Griselda C.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 01/07/2025
Quality products. First-class service. Although I do not live on the European continent and my purchases are of small amounts, I always receive human and business excellence.
Translated reviews
F
Florin S.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 03/07/2025
impeccable
Translated reviews
C
Carmen M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 30/06/2025
It arrived in bad condition, a bottle that had hydrogen peroxide spilled and soaked the entire order.
Translated reviews
E
Enrica Daniela M.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 30/06/2025
Great products at a fair price with often discounts opportunities
Translated reviews
A
Ana S.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 11/06/2025
Speed in the delivery of the order
Translated reviews
E
Emanuel Joaqim Antunes M.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 05/06/2025
Good
Translated reviews
E
Elena R.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 05/06/2025
very good purchase
Translated reviews
M
Maria Dolores P.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 27/05/2025
Good service, fast, good products, a 10
Translated reviews
D
David Maria B.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 29/05/2025
Very fast and no problem with the delivery at the pickup point
Translated reviews
S
Serena G.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 23/05/2025
convenient, fast shipping, excellent quality
Translated reviews
J
Julio Antonio A.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 22/05/2025
I have not received the order
Translated reviews
Response from Herbitas
Hello, we are very sorry for the delay and the inconvenience caused.

First of all, we want to apologize. Your order was placed on Thursday, May 22, just after the agency responsible for shipments to the Canary Islands had passed. This agency only collects on Thursdays, so your order could not be shipped until the following Thursday, the 29th.

From there, the estimated delivery time for the Canary Islands is approximately 15 days. We greatly appreciate your patience and understanding. If you need more information or tracking, please do not hesitate to contact us directly.

Best regards.
J
Jose J.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 06/05/2025
Quality
Translated reviews
B
Bi O.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 13/05/2025
They say 24/48hrs... but it's been a week. It used to be faster years ago.
Translated reviews
Response from Herbitas
Hello! First of all, we want to thank you for taking the time to share your experience. We are very sorry that this time your order did not arrive within the 24/48 hours as you expected.

Upon reviewing the case, we see that your order was placed on the afternoon of May 13, so it was recorded on the 14th and left our facilities on May 15. The transport agency Redur delivered it on the 19th, with the weekend in between, which has evidently extended the delivery time.

We sincerely apologize for the inconvenience this has caused you and we take note to continue improving our service. We strive to provide the best attention and will do everything possible to optimize delivery times in the future.

Thank you again for your trust and for helping us improve. If you need anything else, please do not hesitate to contact us.
I
Irina B.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 15/05/2025
I am a registered user on your website and I have purchased several times from your store. I changed my address over a year ago and it is correctly updated in my profile. However, in my last purchase, I received an invoice with the old address. I didn't even imagine that you still kept outdated data! Now it turns out that they are not responding on WhatsApp. I work all day and I don't have time to go in person to demand something as basic as an invoice with the correct address, which is already registered in your system. I asked you to send me the corrected invoice by email and so far, absolute silence.
Translated reviews
Response from Herbitas
Hello! Thank you very much for your comment.

We have reviewed your case and have forwarded it to our administration department. In the next few hours, you will receive your invoice with the updated information, and we will also update your information in our system to avoid future incidents.

We apologize for the inconvenience and assure you that we are working to update the information as soon as possible.

Thank you for your patience! If you have any other questions or need more information, please do not hesitate to contact us.
C
Carmen P.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 13/05/2025
ALL CORRECT
Translated reviews
O
Ortopedia S.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 05/05/2025
The order arrived in good condition within the agreed timeframe.
Translated reviews
F
Fco. Javier T.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 09/05/2025
Good service and quality
Translated reviews
J
José Paulo S.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 01/05/2025
A long wait, I still haven't received the order. A lot of money for shipping.
Translated reviews
Response from Herbitas
We apologize for the wait you have experienced. We inform you that the administration department has already contacted you to communicate the status of your order and the day it will be delivered. We appreciate your patience and understanding.
K
Karina B.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 21/04/2025
The order is OK. It arrived quickly. But I have been requesting the invoice since I received it and I can't get a response from the company.
Translated reviews
J
Javier R.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 26/04/2025
We are happy with the service, it could perhaps be faster, 24-48 hours, but otherwise very good.
Translated reviews
A
Alberto G.
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 23/04/2025
Delay and order not arriving
Translated reviews
Response from Herbitas
We sincerely apologize for the delay with your order. We want to explain that your order was registered on April 23 at 17:51, so it was processed the following day, April 24. The 26th and 27th were weekends and, as is customary, we do not make deliveries. Additionally, on April 28, there was a widespread blackout that affected the operations of transportation companies.

We understand the inconvenience this may have caused you. Although your order was finally delivered yesterday, the transport agency has not specified the exact reason for the delay, but we assume it was due to a backlog of shipments after the blackout and the holiday.

We appreciate your understanding and remain at your disposal for any further inquiries.
M
Mari Luz M.
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 22/04/2025
I placed an order on a Wednesday and it arrived the following Wednesday. A whole week, good thing the order is supposed to arrive in 24-48 hours...
Translated reviews
A
Antonio S.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 22/04/2025
Everything perfect
Translated reviews
O
Ortopedia Tram Hospital O.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 09/04/2025
The after-sales service is quite improvable. No one was interested in calling to check that we had received the equipment correctly, to ask if we had any issues when starting it up, if everything was fine...
Translated reviews
P
Podología Punto Es Slu P.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 07/04/2025
I am satisfied with the purchase, and especially with the delivery time. It has improved a lot. Congratulations.
Translated reviews
N
Núria P.
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 11/04/2025
Everything is perfect and as expected.
Translated reviews
B
Beatriz L.
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/04/2025
Everything is correct. If I had to mention something, for orders over €250 they used to give lollipops, but in my last 2 orders I haven't been lucky. Always on time, that's for sure.
Translated reviews
J
Julia C.
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 01/04/2025
I sent an email with the transfer receipt on the same day I made it, two days later they wrote to me to say they would send me the account number to make the transfer and complete my purchase. I replied that I had already sent them an email with the receipt and then I had to call two days later as I did not receive a response.
Translated reviews
Response from Herbitas
Hello, thank you for your comment.

We sincerely apologize for the confusion and the delay in processing your order. At Herbitas Laboratories, we usually send a second email with the bank details as a reminder, to facilitate the process in case the customer has not been able to make the transfer at the time.

We have reviewed your case and indeed, the receipt was received correctly. Since the order was placed on April 1 in the afternoon, it was processed on the 2nd. Our usual shipping time is 2-3 working days, depending on the area. Since April 5 and 6 coincided with the weekend, the delivery was made on April 7.

We are very sorry that you had to call to get a response, and we take note of your experience to continue improving our customer service.

Thank you for your trust and for helping us improve.

Best regards,
Herbitas Laboratories Team