/10
★★★★★
based on 698 reviews published
★★★★★
based on 698 reviews published
Latest negative customer reviews
1
/5
★☆☆☆☆
-
Darío C.
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
I still haven't received my order! It's already the 7th of the month.
Patricia V.
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
-
Marilia C.
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
Very bad, regular, terrible I don't plan to buy more
Ana B.
Translated review
Answer from HOSTENATURA
This is the second review that addresses the same issue, we repeat the response: Good morning; We were waiting for the review after the disrespectful behavior on New Year's Eve. The first order you mentioned was in September 2024, it was not delivered because it was a LOCAL HOLIDAY, specifically, in Puertollano "Virgen de Gracia". On holidays, delivery companies do not deliver. The order on our part was sent correctly. This last order, which you are lying about again, we sent on the 26th, but I expressly indicated via Whatsapp that we should not send it until Monday 29/12 because I was NOT at home and could not receive it. The order was sent on the 29th correctly by Correos Express as you wanted, although my colleagues already warned you about the problems with Correos Express in Ciudad Real. The order, as shown in the tracking, was sent and picked up on the same day 29, but due to delays typical of this time of year, it has not been dispatched for delivery until TODAY the 31st. You lie again when you say it is not out for delivery and that you have claimed to the bank, the shipment has been out for delivery since 9 in the morning, and your review is at 11:00h.- Honestly, in 17 years we have never seen a person with such a lack of manners and respect, that the colleague who attended you ended up having an anxiety attack from your attacks, lies, insults, and threats, especially on a day like New Year's Eve, when the colleague spent 4 hours talking to you, during which you only threatened and insulted. These actions cannot be overlooked. Regards, and Happy New Year.
1
/5
★☆☆☆☆
The bottle of oil arrived unsealed, so there were remnants of oil in the packaging. The product should be checked better before shipping.
Ana G.
Translated review
Answer from HOSTENATURA
Hello Ana! We are very sorry that the package arrived with transport defects. We always try to protect it as much as possible, but these things can happen. When these things happen, please contact us, we will gladly replace the product that arrived damaged. We have sent you a message to replace it, as we had no news at all. Thank you!
1
/5
★☆☆☆☆
-
Almudena M.
Translated review
1
/5
★☆☆☆☆
-
Teresa C.
Translated review
Answer from HOSTENATURA
We do not understand your rating, you only purchased one product, it was sent the same day you ordered it (it was already late even), and it was delivered correctly yesterday. You have not notified us of any incidents. The tracking shows delivered: https://www.cttexpress.com/localizador-de-envios/?sc=0033260006049700003617
1
/5
★☆☆☆☆
The description of the products on the website does not match that of the manufacturers of the oils. We agreed that they would pick up and refund my order, but the courier never came and the store does not respond to my email.
Irene G.
Translated review
Answer from HOSTENATURA
Good morning; We were talking on the phone. Normally returns are made with collection by Correos Express, but since I did not have a printer to print the return label, exceptionally we did the collection with CTT Express, who, for reasons beyond our control, did NOT come to pick it up. The email you sent us on Sunday night, indeed, we had not had time to respond yet. Mondays are more chaotic. We have contacted you to manage the incident. Regards, and I am sorry.
1
/5
★☆☆☆☆
The product is of very poor quality
Antonio M.
Translated review
Answer from HOSTENATURA
We are sorry that you did not like the product in particular, we always try to work on the best quality in all our products, this is the first complaint we have about the product. If you do not like it, you can return it for free or contact us, as we have not had any news about the order or incident. Regards.