MacManiack Overall rating

8.7/10
★★★★☆
based on 2139 published reviews 10 1

Latest negative customer reviews

1/5
★☆☆☆☆
I was very pleased with the service and the quality of the product. It is very good value for money and the price is very good. We are disappointed because the headphones are not strong at all and bend a lot, so they are very bad! I am very pleased with the quality of the product and the price. I am very pleased with the quality of the product and the price. I will not order from your site again because of the lack of description of the item.
1/5
★☆☆☆☆
My article does not correspond to my request
Answer from MacManiack :
Hello Patrick, Thank you for your review. After verification, you ordered a Premium Tempered Glass Film Front Protection iPhone 6 6S Plus and we have not been informed of any anomaly upon delivery. If this is not what you received, please contact our support team so that we can make the necessary arrangements. Sincerely, The MacManiack team
1/5
★☆☆☆☆
The product nothing to say. I'm very pleased with the service and the quality of the product. The first time it was sent to the wrong parcel post at 700km. I'm very pleased with the service and the quality of the product, and I'm very happy with the service. The result was a lot of time spent guessing where my parcel was and unnecessary travel. Impossible to communicate other than by mail not easy to understand each other
1/5
★☆☆☆☆
Hello, You want my opinion ? Here it is! The quality of the items sold has become lamentable and so has the after-sales service. Once again, I had to return an item because of a defect and to not refund the return shipping costs, the after-sales service plays on words. A real dialogue of the deaf. This was my last order! I had decided not to order any more because of many quality issues known in the past (complete screen with a defective component (facetime camera, internal speaker or proximity sensor), battery completely flat and impossible to charge, original screens that are reconditioned internally with low cost touchscreen that "respond" poorly, etc.. ). I'm not sure if this is a good idea or not, but I'm sure it's a good idea. If this is not selling the M****, I do not know what to call it! In short, I bought this screen anyway and it is as described above : not functional ! In this case, the location of the proximity sensor is not correct which means that it does not work. After reassembling the old screen (cracked but functional) everything is back in order. The screen is well and truly at fault. And this time it was the last straw. I asked for a refund and not an exchange under warranty because this screen was not intended for me. I have to say that I am not sure what to do if I have a problem with the screen, but I am sure that I will be able to get a refund. I'm not sure what to do with the item, but I'm sure it's a defective item and it's recognized as such by their service. I'm not sure if I'll be able to get a refund, but I'm not sure if I'll be able to get a refund. I have asked for the deletion of my account because I will never order anything again. 10 minutes later it was done. It is easier to delete a customer account than to solve the problem. Perhaps you have a large enough wallet to afford such an attitude? I would expect nothing less from you. Is this how you train your staff in customer service and business acumen? Anyway, I've said enough, you'll be able to check my words if you want. PS: Wherever I can leave a negative review, I will. Believe me! Best regards,
1/5
★☆☆☆☆
I am very unhappy I received my order a month late and you made me pay for a tool kit that I didn't need. It wasn't the first time I ordered from Macmaniack but it will be the last time
Answer from MacManiack :
Hello, Thank you for taking the time to share your review. We apologize again for the delay in getting the items in your order. We offer screen repair kits with all the necessary tools or the screens alone. You have opted for a complete kit and that is what you have received. Our support is at your disposal if you wish to return your product. The MacManiack team
1/5
★☆☆☆☆
No, two weeks of waiting to tell me that the product was not in stock. This is absurd, they started me the sum of the article that turns out not to be in stock.
Answer from MacManiack :
Hello, Thank you for taking the time to share your opinion. We are however surprised by your comment which does not correspond to the follow-up of your file. Indeed, you ordered on 09/12 and your package was shipped the same day in single letter without tracking as requested when you placed your order. You then contacted us to inform us that you still had not received your package. When you choose a shipment without tracking, your package is indeed not traceable. We did not have any more in stock at that time to offer you an immediate return, which is why we offered you several solutions and why you asked for a refund. With once again our apologies for the parte of your package during the routing by the carrier. Sincerely, Mathieu
1/5
★☆☆☆☆
MacManiak = Scam!! we are sold a screen quality "premium" with the price that goes well and we receive a screen made in china quality less less which is not worth more than 15! a banir!
1/5
★☆☆☆☆
I just ordered a replacement screen for my old galaxy S4 that I still use. I order a samsung screen (samsung was marked on the screen in the picture) and I receive a screen very quickly. problem: it only displays green lines when I turn it on... I report it to the SAV, and I ask why I receive a defective screen in a bubble wrap without a serial number. I'm told it's a compatible screen (it's a samsung screen that doesn't look like a counterfeit, so I ask for the difference between an original screen and a compatible one, I get a vague answer). so I send it back and ask for one that works. I'm sent back a screen (one month later!) that works but with edges that are so unstuck that I can't press the home button. I'm a bit angry when I ask for my money back because I'm told to send it back at my expense! I finally decide to take one of another color, but certified as an original samsung part, and I add the difference for this exceptional part. I finally receive a screen in bubble wrap without a box and without a serial number, but it works. after a few minutes of use, I realize that the screen is a little unstuck at the bottom and it makes a small unpleasant click when I touch the screen. I'm going to change my phone because it's annoying and I'm tired of fighting for nothing. The only positive point is that I got a refund of the amount I had paid to get the hypothetical original screen (it's the least I could do, I shouldn't have even asked for it).
1/5
★☆☆☆☆
Good evening, I will contact you because it is impossible to evaluate. I never received the tempered glass nor the rest of my order.
1/5
★☆☆☆☆
I have been a customer of yours since your creation but I would like to order again. I am a customer since your creation but I will not order anymore
1/5
★☆☆☆☆
Unusable tool.... I order often but there more than a month to have my order and moreover with parts and tool of bad quality and even unusable ... well I think I'll look elsewhere
1/5
★☆☆☆☆
Defective product
1/5
★☆☆☆☆
I can't give mac maniack.com a rating I still haven't received my package shipped a month ago
1/5
★☆☆☆☆
I am not happy with my experience on the site. Indeed, I ordered an apple watch bracelet SKY BLUE and I have, on the contrary, received an apple watch bracelet NIGHT BLUE so absolutely not the product ordered. I tried to send it back but impossible to do the steps explained for the return. I was very disappointed and I do not recommend this site.
1/5
★☆☆☆☆
The order did not match the product description at all. Not compatible!
1/5
★☆☆☆☆
I have ordered from them twice and twice the order was not correct. I didn't say anything the first time and was satisfied with what they sent me. I asked for compensation for my second order, they sent me the wrong items TWICE! A shame!!! I will never order from them again and I don't recommend it to everyone I know.
1/5
★☆☆☆☆
So I'm doing a review again since the last one was deleted...... so bad part received compared to my order and no customer service by phone..... not to mention the orders waiting 15 days while they are marked available at the time of the order.
Answer from MacManiack :
Hello Benoit, Your previous review "Received a wifi antenna....." was not published because the purchase experience was not filled in and therefore did not respect the TOS. We apologize if you have not received the part ordered, our support is indeed available by mail to correct this as soon as possible at contact@macmaniack.com, all requests are processed the same day (excluding weekend). Concerning the availability of the products, it is informed on each of our product sheets before the order is placed. Wishing you a good day. The MacManiack team
1/5
★☆☆☆☆
I made an order on Monday, October 14 at 10 am in return in the day I received an email that mindiquer that my order had been taken into account that was already shipped delivery times was 72 hours maximum we are today Monday 21 And I still have received nothing where is my order god only knows
1/5
★☆☆☆☆
I have not received my order yet.
1/5
★☆☆☆☆
Navigation on the site is not obvious, no guide sent with the order