MacManiack Overall rating

8.7/10
★★★★☆
based on 2131 published reviews 10 1

Latest negative customer reviews

1/5
★☆☆☆☆
IPhone shell received broken, I contacted the company with photo. No answer
Answer from MacManiack :
Hello,

Thank you for your comment!

We notice that you have not yet contacted our team about this matter: please do not hesitate to write to us at info@macmaniack.com so that we can offer you a return of the part!

We wish you a very nice day and remain at your disposal if necessary.

Sincerely,
The Macmaniack.fr Team
1/5
★☆☆☆☆
Ordered a battery for iPhone 5S that has worked for 2 days and does not charge anymore? I know that the 1st charge did not last the day Question: what do I do with it? Do I get a refund or do you send me another one? Thank you for answering
Answer from MacManiack :
Hello Georges,

Thank you for your message and we are sorry to hear about this information.

However, the Guaranteed Reviews Society is not a customer support 😉

Do not hesitate to contact our team directly at contact@sosav.fr with a photo of the battery in question so that we can work together on this part.

We remain available if needed, do not hesitate.

Sincerely,
The SOSav.fr Team
1/5
★☆☆☆☆
Product does not conform to the description and photo. I ordered a rear window for my iPhone and received a tempered front window. The seller after sending all the pictures proving the error did not want to know anything. I am not happy
1/5
★☆☆☆☆
The button does not work
1/5
★☆☆☆☆
Delivery date not met No response to my email. Non-existent service First and last time with you
1/5
★☆☆☆☆
I was expecting to receive the goods within 48 hours, but in the end I waited for 2 weeks because I sent an email, but I didn't hear anything from them, and of course I couldn't reach them by phone.
1/5
★☆☆☆☆
The service sucks. It took me 2 months to receive my goods and I had to pay twice for shipping. According to the website, all products are in stock, but it is not. Then it is out of stock, then it is. They make a mistake in shipping, but they put the responsibility on the buyer. It's a real shame. I will never order from Macmanick again
1/5
★☆☆☆☆
My order was not at all what I expected
1/5
★☆☆☆☆
After weeks of patience, which I can largely understand given the current situation, my order is not honored and no tracking is available on my customer area. After many discussions I am told that the package is delivered ... It is nothing. I am asked to provide a certificate of honour and a copy of my identity card in order to initiate a dispute. Seeing nothing advance I recontact the customer service which undertakes to put the product in delivery within 5 days ... Seeing nothing change I call back to get the material sent (about two months after the order). I may give this website a chance but I would not recommend it.
1/5
★☆☆☆☆
Package never received
Answer from MacManiack :
Hello Samantha, Thank you for your comment and we are sorry to hear about this information. However, we note that our team has already reimbursed you for the order that was misplaced by the carrier. We are relieved to know that your concern has been resolved since last week. Do not hesitate to contact us again if you need to! Sincerely, The MacManiack Team
1/5
★☆☆☆☆
I received a message 1 week later asking me to return the screen for inspection. It's been 1 week now that my mom's phone is unusable. The screen is a birthday present, I can call it a poisoned present. Think of molding for future purchases as well as my relatives and acquaintances. For information, I am a traveling salesman in the south of France and Corsica. I know a lot of customers equipped with phones and moreover with screens often broken on site, and until now I have been promoting your site. Today this is no longer the case and I would say the exact opposite of what I said before. Don't forget that you are not alone in this market.
Answer from MacManiack :
Hello Marc, We thank you for your comment and are sorry to hear about this information. However, you contacted our team on March 07 at 22:44 and received a response from us on March 8, the next day, at 15:30. The electronic components are not safe from malformation or defective cases, being very fragile. In the case where indeed the component in question proves to be defective, several factors can be blamed. We understand your dissatisfaction, this is your first concern of defective on your many orders SOSav.fr, and our team has already sent you a new replacement screen following this incident so that everything returns in order quickly. Our team wishes you a pleasant end of day and remains at your disposal if needed. Sincerely, The MacManiack Team
1/5
★☆☆☆☆
It is true that the case I ordered is very beautiful and that the touch is magnificent but I bought this case for my daughter for an iPad Air of 2020 and the case is not for an iPad Air of 2020 but for an iPad Air of 2017 on the other hand I did not find anywhere on the site an indication of which iPad it is I have not yet contacted the SAV of the site The product was sent rather quickly and well packaged It would be wonderful that the descriptions of the products will be a little more detailed even if it is only a case
Answer from MacManiack :
Hello Florin, Thank you for your comment and we are sorry to hear about this information. That said, you did not order a case for the iPad Air but for the MacBook Air 13. Our team has already contacted you about this and has been waiting for your feedback since last Thursday to find out more about it. We wish you an excellent afternoon and remain available if needed, do not hesitate! Sincerely, The SOSav.fr Team
1/5
★☆☆☆☆
No information on the status of my order, except on request after 1 month and after 2 months. Very poor experience.
Answer from MacManiack :
Hello Annette, We thank you for your comment and confirm again that the part received for your order did not fully meet our quality standards and has been removed from stock. This quality action carried out by our team normally results in an automatic message being sent, and we are sorry to see that you have not received it. You can check the status of your order in real time on your customer area, in this case, it was indeed indicated that it was awaiting restocking. We apologize if this state has lacked clarity and remain at your disposal for any additional information, do not hesitate. Have a nice day. Sincerely, The MacManiack Team
1/5
★☆☆☆☆
Out of 8 items ordered in Dec-20, I waited for the delivery without much urgency. After a while I asked why it wasn't arriving and was told that the burner and the iPhone screen protector were missing. I was offered a partial delivery of 6 items and the rest (2 items) in 15 days. I did not require it, because I was not in a hurry, I could wait 15 days. I have been very satisfied with the service and the product. I was told that 2 items were still missing but they were not the same. Now it's the left speaker and the Macbook Pro battery that are missing! The mustard is getting on my nose and I ask for a partial delivery of the 6 items out of the 8. Last week I received 3 of the 6! This is the state of the situation for now, I hope it will be resolved as soon as possible!
Answer from MacManiack :
Hello David, We thank you for your comment and are sorry for these incidents indeed unpleasant. With the health crisis, our restocking may have experienced additional delays and we sincerely apologize, we experience them exactly as you do because we are dependent on our suppliers too. Our team contacted you yesterday and is waiting for your return with impatience in order to clarify the situation and find a solution as soon as possible. Everything will be back in order soon, rest assured 🙂 We thank you for your patience and of course remain at your disposal if needed, do not hesitate. Sincerely, The MacManiack Team
1/5
★☆☆☆☆
I ordered a survivor shell instead I received another shell that has nothing to do with it and very bad quality.since I sent several emails of complaint but nothing any response from them and their phone number is untraceable Frankly never again I recommend
Answer from MacManiack :
Hello Majdouline, We thank you for your comment and are sorry for this incident. On the other hand, we usually reply to all emails sent within a few hours, so perhaps you should check your spam? Because you received a reply from our team the day after your request at xxxxxxxxxxxxassir@hotmail.fr, i.e. on 19-02 at 09:37 exactly. We are waiting for your return so that we can start processing this request. In the meantime, we wish you a very nice day and see you soon! Sincerely, The MacManiack Team
1/5
★☆☆☆☆
Unlikely return process
Answer from MacManiack :
Hello Rafael, We thank you for your message and we are sorry if the process of taking care of your problem seemed complex by sending these two pictures. In this case, it is necessary for us to be able to target where the problem comes from in order to avoid it happening again. This also allows you to cover yourself in case of breakage carrier in cases where the product and likely to be returned to our premises. As a reminder, this information is indicated in the general conditions of sale that you have read and accepted before validating your order 🙂 Our team remains at your disposal and awaits your return. Have a nice day. Sincerely, The MacManiack Team
1/5
★☆☆☆☆
I'm not sure I'd be able to do that. 1 month to receive... I absolutely do not recommend
Answer from MacManiack :
Hello Christophe, We thank you for your comment and we are sorry to see that your order does not offer you complete satisfaction. It seems that you have not yet contacted our team regarding this item. In order to start the handling of this return within the framework of our after-sales service, we invite you to contact us by e-mail at contact@sosav.fr: our team will be happy to help you 🙂 Have a nice day ! The MacManiack team
1/5
★☆☆☆☆
Delivery 2 months after the order. I had to call again.......
Answer from MacManiack :
Hello Stephanie, We thank you for your message and we are sorry for this incident 🙁 Indeed, this delay is quite abnormal. With the latest events, not to mention the health crisis, our restocking may have experienced additional delays and we apologize, we are unfortunately dependent on our suppliers, just like you. We remain available for any additional information and apologize for the inconvenience caused. A very nice day to you! Sincerely, The MacManiack Team
1/5
★☆☆☆☆
2 months waiting, item in stock.
1/5
★☆☆☆☆
The battery is not working properly. I had to put the old one back in.