8.9/10
★★★★☆
based on 863 reviews published

Latest customer reviews

5 /5
★★★★★
A responsive team
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 07/12/2022
Translated review
5 /5
★★★★★
Everything is great: the style, quality and service, of course!:) very helpful employees:)
User icon
Verified Buyer
purchased on 07/12/2022
5 /5
★★★★★
Hands down most gorgeous dance wear around. Love all the designs.
User icon
Verified Buyer
purchased on 26/11/2022
5 /5
★★★★★
Good store, above average quality of materials. Fit and function are superlative.
User icon
Verified Buyer
purchased on 25/11/2022
4 /5
★★★★☆
Good quality leotards but shipping is slow because products have to be shipped from another country (Tunisia I believe). Good customer service.
User icon
Verified Buyer
purchased on 26/11/2022
4 /5
★★★★☆
It came a little late but no worries. It was well packed and everything
User icon
Verified Buyer
purchased on 27/11/2022
5 /5
★★★★★
The products are excellent—my daughter’s favorite dance wear. I am especially pleased with the customer service. The carrier misdelivered our package, which was a birthday gift for my daughter, and wear moi sent a replacement from a nearby store that still arrived in time! It was a great relief and I am so thankful for excellent and responsive customer service.
User icon
Verified Buyer
purchased on 29/11/2022
5 /5
★★★★★
All perfect
User icon
Verified Buyer
purchased on 25/11/2022
4 /5
★★★★☆
Very long delivery time but it was worth the wait!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 26/11/2022
Translated review
5 /5
★★★★★
The delivery was quicker than I expected and the staff was very available and helpful
User icon
Verified Buyer
purchased on 27/11/2022
5 /5
★★★★★
Perfect
User icon
Verified Buyer
purchased on 27/11/2022
5 /5
★★★★★
The ONLY issue I have with Wear Moi is their delivery time… otherwise, no complaints! their product is absolutely beautiful!
User icon
Verified Buyer
purchased on 25/11/2022
5 /5
★★★★★
Easy-to-use and accessible site.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 27/11/2022
Translated review
5 /5
★★★★★
Envío rápido y correcto
User icon
Verified Buyer
purchased on 02/12/2022
2 /5
★★☆☆☆
Most of the items could not be delivered. The adult leotard is very badly cut and the children's leotard is very small. Very disappointed with this order...
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 24/11/2022
Translated review
Answer from Wear Moi
Dear Customer, Thank you for taking the time to write to us about your order. We regret that you were not 100% satisfied with your experience. As we explained in the previous comment: the order concerned was placed during Black Friday on Outlet items, and despite the attention we pay to our stock, there are sometimes discrepancies. We have sent you an email to inform you that we were unable to complete your order and have proceeded to refund the products concerned.
Regarding your comments on the cuts of the various products, as we have not yet received any returns for these items, customer service will contact you. We apologize for the inconvenience. We will do our best to serve you better in the future. Sincerely, the Wear Moi team.
4 /5
★★★★☆
Very good, but it's not always easy to return to the previous page.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 15/11/2022
Translated review
5 /5
★★★★★
Lovely styling and excellent quality
User icon
Verified Buyer
purchased on 27/11/2022
5 /5
★★★★★
I am extremely pleased
User icon
Verified Buyer
purchased on 25/11/2022
3 /5
★★★☆☆
The product is beautiful… that’s why i still purchase it… but, it takes a long time for it to arrive. i ordered in early november f and my order arrived almost 6 weeks later…
User icon
Verified Buyer
purchased on 03/11/2022
5 /5
★★★★★
A breeze ordering on Wearmoi website
User icon
Verified Buyer
purchased on 25/11/2022
5 /5
★★★★★
The navigation was super easy. For some reason I had an issue with my order and the customer service team was super prompt to respond and handled the matter with respect and urgency and to my full satisfaction!
User icon
Verified Buyer
purchased on 04/11/2022
5 /5
★★★★★
Good quality and good service.
User icon
Verified Buyer
purchased on 25/11/2022
5 /5
★★★★★
Super nice product and customer service
User icon
Verified Buyer
purchased on 26/11/2022
5 /5
★★★★★
I purchased a leotard and skirt and love the fit! They performed beautifully in class and the quality is great. Would purchase again!
User icon
Verified Buyer
purchased on 27/11/2022
4 /5
★★★★☆
I love this brand and this leotard, the only problem I found is that I always get Size small and always fit me perfectly but for this leotard I found the shoulders a little big for me.
User icon
Verified Buyer
purchased on 26/11/2022
1 /5
★☆☆☆☆
Shall I go through the history of this order, which almost never arrived? 1] I wanted to buy the Lavande and Felicity leotards for a workshop in Brussels on December 10 and 11, but Felicity couldn't be shipped for three weeks (dream on - hello impulse buying)... So I only ordered Lavande (and paid the shipping costs)... The training weekend is over... Still no new leotard! I end up calling WearMoi... I learn that my address doesn't exist... No, in fact, it was misspelled by the sender. TNT, the most dishonest of carriers, leaves it in the wild. AND NOBODY CALLS ME!!! What's the point of leaving our phone !!!!! Anyway, the leotard is reshipped and eventually arrives. As for the "commercial gesture" in compensation, it amounts to 10% on a future order. We're dreaming... I'm still waiting for an apology call from WearMoi management, and not just from the young woman on the hotline, who had nothing to do with it. Thanks in advance.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 28/11/2022
Translated review
5 /5
★★★★★
Delivery arrived even before the date.
User icon
Verified Buyer
purchased on 28/11/2022
3 /5
★★★☆☆
The customer experience is correct. The only point for improvement is that the shipping date I was given was not respected. My order was shipped several days later.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 26/11/2022
Translated review
5 /5
★★★★★
Very satisfied with the website
User icon
Verified Buyer
purchased on 27/11/2022
5 /5
★★★★★
Я рада.что приобретаю вашу продукцию.почаще делайте скидки!
User icon
Verified Buyer
purchased on 24/11/2022