8.9/10
★★★★☆
based on 862 reviews published

Latest customer reviews

5 /5
★★★★★
The site is very clear, the photos match the product.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 02/11/2022
Translated review
5 /5
★★★★★
Very satisfied with my purchase, both in terms of the experience and the products. Delivery arrived earlier than expected!
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 24/11/2022
Translated review
5 /5
★★★★★
Great
User icon
Verified Buyer
purchased on 25/11/2022
4 /5
★★★★☆
Would have liked to have more specific updates about progress and delivery of our purchase.
User icon
Verified Buyer
purchased on 24/11/2022
5 /5
★★★★★
I have always been very happy with Wear Moi.
User icon
Verified Buyer
purchased on 13/11/2022
5 /5
★★★★★
La navegació és fàcil, la entrega bastant ràpida venint de França. El producte és bo
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 24/11/2022
Translated review
5 /5
★★★★★
Prodotto eccellente, Wearmoi sempre una sicurezza
User icon
Verified Buyer
purchased on 24/11/2022
5 /5
★★★★★
Fast delivery
User icon
Verified Buyer
purchased on 15/11/2022
5 /5
★★★★★
Fast Order process and delivery
User icon
Verified Buyer
purchased on 22/10/2022
5 /5
★★★★★
Great selection and perfect quality. My daughter is a huge Fan of the products and mostly wears WearMoi from head to toes.
User icon
Verified Buyer
purchased on 02/11/2022
4 /5
★★★★☆
The product is great but the delivery took long time.
User icon
Verified Buyer
purchased on 03/11/2022
5 /5
★★★★★
Wear Moi products are of exceptional quality. Promptness in delivery also characterizes them. Excellent is just too little for Wearmoi's services and products.
User icon
Verified Buyer
purchased on 21/11/2022
5 /5
★★★★★
The site is easy to navigate, and the service is fast and accurate. No complaints!
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 19/11/2022
Translated review
5 /5
★★★★★
Quick response and very fast delivery
User icon
Verified Buyer
purchased on 24/11/2022
5 /5
★★★★★
I love this brand.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 16/11/2022
Translated review
4 /5
★★★★☆
I would say "excellent" if the time of the order shiuld be more quick
User icon
Verified Buyer
purchased on 30/10/2022
5 /5
★★★★★
Fantastic quality, texture and perfect fitting, I love wearing your products!
User icon
Verified Buyer
purchased on 16/10/2022
1 /5
★☆☆☆☆
I’m very disappointed because I ordered a black leotard that was available at the time of order, so paid for it. After a month I was emailed that the item was out of stock and discountinued. So waiting more than a month for delivery is already not a good service and being told that wasn’t available after a month is even worst! I have recently saw online the leotard through a different seller but full price and only few available - they didn’t had it before!!! Quality of items is really good but very disappointed with service and communication Thank you Kind Regards
User icon
Verified Buyer
purchased on 13/10/2022
Answer from Wear Moi
Dear customer,
Thank you for taking the time to write to us about your order. We regret that you were not 100% satisfied with your experience. The orders are prepared and shipped at the latest availability date indicated on your order confirmation. When an outlet item is out of stock, we inform you when preparing the parcel. Your opinion is important to us, our team will use your feedback about shipping to improve the quality of our service. We will do our best to serve you better in the future.
Sincerely, the Wear Moi team.
5 /5
★★★★★
The site was extremely simple to navigate and, when I emailed to clarify an aspect of the design, the team at wearmoi were extremely timely and helpful in their response!
User icon
Verified Buyer
purchased on 15/10/2022
5 /5
★★★★★
Great place and nice staff!
User icon
Verified Buyer
purchased on 03/11/2022
4 /5
★★★★☆
Navigation was not to hard, even for a dyslexic such as me. Delivery with tracking # could be more improved, and customer service is good.
User icon
Verified Buyer
purchased on 02/11/2022
2 /5
★★☆☆☆
Delivery times were awful. After waiting for almost two months, I got an email that half of my order was out of stock. Communications were uninterested and unhelpful.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 21/09/2022
Translated review
Answer from Wear Moi
Dear customer, Thank you for sharing your feedback. We regret that you were not 100% satisfied with your experience. The order has been shipped 2 open days after the estimated shipment date indicated in your cart. This delay is due to a bank holiday in France. The second item of your order was an outlet item, unfortunately due to a stock error, this item was not available. We are sorry for the inconvenience and we will do our best to serve you better in the future. Sincerely, the Wear Moi team.
4 /5
★★★★☆
Price is good but shipping time is long
User icon
Verified Buyer
purchased on 05/10/2022
4 /5
★★★★☆
I love their dance wear. I wish there were more larger sizes and sometimes things fray at the seams. That's the reason I didn't give 5 stars.
User icon
Verified Buyer
purchased on 28/09/2022
3 /5
★★★☆☆
The shipping took soo long!
User icon
Verified Buyer
purchased on 02/10/2022
3 /5
★★★☆☆
Nice website, high postal and returning costs
User icon
Verified Buyer
purchased on 30/10/2022
5 /5
★★★★★
Good quality and beautiful design
User icon
Verified Buyer
purchased on 29/10/2022
5 /5
★★★★★
Very good quality!
User icon
Verified Buyer
purchased on 31/10/2022
5 /5
★★★★★
Una muy buena compra y de alta calidad
User icon
Verified Buyer
purchased on 30/10/2022
5 /5
★★★★★
I am a regular customer of WearMoi. The products are always as described on the site. Customer service is attentive and efficient. The grouped shipment may seem inconvenient, but it's part of the effort to reduce energy costs.
User icon
Acheteur Vérifié
purchased on 01/09/2022
Translated review