Loft Attitude consistently delivers products that match descriptions with careful, secure packaging and fast or very reliable delivery, ensuring items arrive in perfect condition and well protected. Customers highlight attentive, responsive service and practical assistance, including proactive communication, precise measurements, photos of packaging, and help with loading, contributing to a smooth, professional shopping experience. The store offers a diverse, high-quality selection of furniture and decorative items that meet design expectations, with strong emphasis on careful packaging, tracking, and timely fulfillment. Repeated mentions of reliable packaging, precise delivery timelines, and courteous, efficient handling underscore a positive, dependable reputation.
All reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 3 out of 5
following a purchase from 09/09/2018
One of the items is unavailable and will be reimbursed at the time of the last debit within the framework of a three times payment Why not say at the time of the order that it is unavailable rather than to invoice it A product unavailable for ever should not appear on the site to date it is still there Not correct
Translated reviews
Response from LOFT ATTITUDE
Dear Customer, We are very sorry for this inconvenience, but it is clearly indicated in red on our website that the VOODO knife holders are out of stock and on the product page : Availability: OUT OF STOCK, CONTACT US AT +33 (0)4 94 79 82 12 You could therefore contact our customer service department before placing your order. However, you will receive a full refund for this VODOO knife holder as soon as your last payment is received, and we hope to be able to find the supplier of this item again in the future. Thank you again for your understanding.
Best regards LOFT ATTITUDE Customer Service
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 05/09/2018
Excellent vendor. Prices absolutely competitives. I had some problems with shipping since the courier didn't get in touch with me to make an appointment and left the large package in front of my door.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 06/09/2018
Perfect
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 06/09/2018
Very pretty fast delivery
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 06/09/2018
Nothing to report
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 27/08/2018
Absolutely delighted! An effort to ensure that I received my panther in a very short time. Extra packaging for maximum protection, and a panther that's value for money without comment. ... Thanks again to the person who handled my order and whom I spoke to on the phone twice. I will buy with my eyes closed again on your site.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 1 out of 5
following a purchase from 04/09/2018
I was very disappointed when I received the purchased product, which in no way matched the photos. After consulting the after-sales service (who no longer replied), I should have read article 3/26, which states that photos are not necessarily revealing. As a result, I ended up with a completely different product than advertised in the photos, and one that didn't meet my expectations at all... Shame!
Translated reviews
Response from LOFT ATTITUDE
Dear Customer, The quantity of chewing gum that you ordered is respected but indeed as we indicated to you by e-mail following your complaint the two missing colors are due to the fact that the chewing gum balls are now with natural dyes whereas on the photograph the dyes were artificial and are not manufactured any more. Also know that if the product does not correspond to your waitings you have 14 days to turn over it in its packing of origin against a refunding or a credit. Thank you for your comprehension.
Sincerely LOFT ATTITUDE Customer Service
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 28/08/2018
Fast and order as per photo
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 31/08/2018
Very pleasant and competent management and staff. Highly recommendable and a pleasure to behold.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 13/08/2018
Completely satisfied with my order. Fast delivery, very careful packaging, professional driver. The setting is splendid, beyond my expectations! I highly recommend this site! BRAVO
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 30/08/2018
Very happy with the delivery and the item.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 27/08/2018
Order sent quickly.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 26/08/2018
FOR ME THERE IS A LACK OF CONTROL BEFORE SENDING THE PAINT ECALIER AND PAINT DRIPS I AM DISAPPOINTED WITH MY ORDER
Translated reviews
Response from LOFT ATTITUDE
Dear Customer, We are very sorry for this inconvenience and confirm that we have refunded the full amount of your order to your bank account. We have informed our supplier SOCADIS of this lack of control because, as we told you by phone, this supplier only sends products directly to our customers. We have also withdrawn this reference from sale. We hope to have the chance to see you again on our website to prove our seriousness and desire to satisfy our customers.
Thank you for your understanding. LOFT ATTITUDE customer service
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 29/08/2018
Product conforms and is delivered quickly
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 26/08/2018
Good, reliable site
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 23/08/2018
Super.....merci....
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 21/08/2018
Fast and very well packaged
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 19/08/2018
corresponds to the product
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 14/08/2018
Perfect. Nothing to say
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 20/08/2018
Package in perfect condition, delivery on time, product corresponds to my expectations.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 19/08/2018
well
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 31/07/2018
A little late delivery, but customer service calls to warn, which is quite rare! Nice website and easy navigation
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 03/08/2018
The site is good. Delivery time was slightly longer than advertised.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 13/08/2018
item conforms to website delivery quicker than expected with appointment . very satisfied
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 14/08/2018
a great choice of items and fast delivery
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 13/08/2018
fast and reliable
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 4 out of 5
following a purchase from 12/08/2018
As expected
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 12/08/2018
Loft attitude perfectly meets my expectations. Seriousness in the preparation of packages and fast reception, I gladly recommend this site.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 2 out of 5
following a purchase from 07/08/2018
After-sales service already contacted, also your supplier for non-quality of product and still no reply!
Delivery and transport compliant.
Translated reviews
Response from LOFT ATTITUDE
Dear Customer, We confirm that we have received your photos and have already forwarded your complaint to our supplier. We plan to contact our supplier again tomorrow to proceed with the replacement of your bar stool during the course of the week. Thank you for your patience and understanding. Our customer service team remains at your disposal on 04 94 79 82 12 Sincerely LOFT ATTITUDE Customer Service
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 08/08/2018
Very fast delivery. Product very well protected for delivery
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 08/08/2018
Very good deco site
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 31/07/2018
Order received very quickly. Bravo
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 05/08/2018
Order received quickly, product conforms to description. Satisfied.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 14/07/2018
Very fast and nickel package.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 20/07/2018
Very good service
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 02/08/2018
Good.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 24/07/2018
The price, the quality of the product and the delivery make loftattitude a perfect professional.
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 27/07/2018
perfect
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 21/07/2018
A wide range to suit all tastes
Translated reviews
A
Acheteur Vérifié
Rating: 5 out of 5
following a purchase from 24/06/2018
I would like to underline the excellent communication throughout the ordering process, and the honesty and responsiveness of the site employee who managed my purchase.
Translated reviews
We use cookies for audience measurement and improving user experience.